کد خبر: ۱۱۴۱۹۵
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۳

سردار نقدی: امریکایی‌ها را با تابوت به خانه‌های‌شان می‌فرستیم

صهيونيست‌ها و آمريكايی‌ها در محاصره بسيج هستند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به تهدیدات نظامی عليه جمهوری اسلامی اظهار کرد: همين بسيجيان مرزنشين برای اينكه همه ارتش آمريكا را با تابوت به شهرهای‌شان بفرستند، كافی است. 

سردار محمدرضا نقدی افزود: ملت ما همان‌طور كه زير باران توپ و تانک و گلوله‌ها وبمب‌های شيميايی شرق و غربی صدام مقاومت كرد اكنون هم زير باران تهاجم فرهنگی دشمن ايستادگی می‌كند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: بسيجيان در جايی كه دشمن خود را زير نقاب ضدامپرياليسمی و اسلام پنهان كرده بود آنها را شناختند و امروز بسيجيان با خود استكبار گلاويز هستند و خواهيم ديد كه پيروز ميدان بسيجيانند.

وی گفت: امروز صهيونيست‌ها و آمريكايی‌ها در محاصره بسيجيان جهان اسلام هستند. آنها كه زمانی هركاری می‌خواستند می‌كردند برای ادامه حيات ننگين خود دست‌و‌پا می‌زنند.

نقدی با بيان اينكه بسيجيان مطيع ولايت فقيه هستند، اظهار داشت: ثمره اين اطاعت اين بود كه اسلام سنگرهای كليدی جهان را فتح كرده است و بسيجيان هر روز به پيروزی نهايی نزديک‌تر می‌شوند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين اظهار کرد: دشمنان 32 سال سر خود را به سنگ كوفتند و هيچ چيز جز ذلت و خواری و رسوايی نصيب‌شان نشد و از اين به بعد هم نخواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین