کد خبر: ۱۱۰۲۹۸
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۸

خوش‌چهره: رییس‌جمهور یا در مقام پاسخ‌گویی باشد و یا خود را اصلاح کند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک چهره اصول‌گرای منتقد، تصریح کرد: اینکه مخاطیبن منتقدان، تحت هیچ شرایطی به نظرات مطرح شده توجه نشان ندهند، اتفاقی است که می‌تواند شرایط نامطلوبی را رقم بزند. به همین دلیل تاکید می‌کنم که رییس‌جمهور و همچنین کسانی که با انتقاد مواجه هستند، باید یا در مقام پاسخ‌گویی باشند و یا اینکه انتقادات مطرح شده را پذیرفته و خود را اصلاح کنند. 

محمد خوش‌چهره، با اشاره به انتقاداتی که در خصوص برخی از چهره ‌های دولت دهم مطرح است، گفت: اینکه گروهی که اتفاقا جایگاه مهمی هم در دولت را در اختیار خود می‌بینند، هزینه‌ساز هستند مسأله‌ای نیست که بتوان آن را انکار کرد یا به راحتی از کنارش گذشت. همین امر موجب شده تا چهره‌های فعال و بالاخص آنهایی که خود را مرتبط با چهره اصولگرایی می‌دانند، با در نظر گرفتن منافع نظام و کشور، لب به انتقاد می‌گشایند تا بلکه از این طریق بتوانند مشکلات و معایب را برطرف کنند. 

وی همچنین با اشاره به فعالیت‌های طیفف خاصی در درون دولت ادامه داد: همه دستگاه‌های امنیتی و مسئولان برجسته سیاسی باید به این پدیده حساس باشند تا از این طریق هزینه‌های احتمالی که آنها می‌توانند به کشور وارد کنند ،به پایین‌ترین حد ممکن خود برسد. البته انتقاد زمانی مفید می‌شود که منتقد برای بهبود شرایط، راه‌کارهایی هم ارایه دهد. 

این چهره اصول‌گرا، معتقد است که نگرانی‌هایی که در جبهه اصول‌گرایی به دلیل فعالیت‌های برخی از دولت‌مردان به‌وجود آمده، نگرانی‌هایی است که بر اساس واقعیت‌های مشاهد شده در دولت به‌وجود آمده است و نمی‌توان نسبت به آنها بی‌توجه بود. 

خوش‌چهره همچنین تصریح کرد: اینکه مخاطیبن منتقدان، تحت هیچ شرایطی به نظرات مطرح شده توجه نشان ندهند، اتفاقی است که می‌تواند شرایط نامطلوبی را رقم بزند. به همین دلیل تاکید می‌کنم که رییس‌جمهور و همچنین کسانی که با انتقاد مواجه هستند، باید یا در مقام پاسخ‌گویی باشند و یا اینکه انتقادات مطرح شده را پذیرفته و خود را اصلاح کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین