کد خبر: ۱۲۶۳۴۵
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۹

آیا واقعا این تصویر جسد بن‌لادن است؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تصویری که از امروز در بسیاری از سایت‌های خبری به عنوان تصویر جسد اسامه بن لادن رهبر گروه تروریستی القاعده منتشر شده در واقع متعلق به دست‌کم 6 ماه پیش است. 

این عکس اولین بار توسط یک شبکه تلویزیونی پاکستانی و زمانی منتشر شد که خبر تایید نشده‌ای مبنی بر کشته شدن اسامه بن لادن در منابع خبری منعکس شد.

پس از آن شبکه تلویزیونی جیو این تصویر را به طرح این سوال که آیا واقعا این تصویر جسد بن لادن است منتشر کرد اما به زودی همه چیز در سکوتی مبهم فرو رفت و همگان تصور کردند این خبر و عکس نیز مانند سایر اخبار ضد و نقیض درباره مرگ بن لادن بی‌اساس بوده است.

امروز که آمریکایی‌ها رسما از کشته شدن بن لادن خبر می‌دهند این احتمال قوت یافته است که همان خبر 6 ماه پیش و تصویر منتشر شده از او در اینترنت و تلویزیون پاکستان صحت داشته و آمریکایی‌ها این خبر را تا امروز به دلایلی از جمله مشخص شدن نتایج آزمایش دی ان ای پیش خود محرمانه نگه داشته‌اند و یا به دلایل دیگر شرایط کنونی را برای اعلام آن مناسب دیده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۲
0
0
این طور که مشخصه انگار شما و صدا و سیما از کشته شدن این تروریست زیاد راضی نیستید....طوری که در خبر ساعت 14 به شکلی خبر گفته شد که انگار یک آدم مهم که بی‌گناه بوده کشته شده....و یک مشت ... در تفسبر گفته شد....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
0
...برادرا خواهرها
این تصویر بن لادن نیست
این تصویر اصلا مورد وثوق منابع معتبر خبری غرب هم واقع نشده
چرا شما ها اینقدر به روز هستین؟
این عکس 6 ماه پیش تو یاهو گذاشته شد
با این سئوال که آیا این فرد بن لادن است یا خیر؟
والسلام نامه تمام

در ضمن لطفا پیام تسلیت حماس رو هم در سایت بزارید
ممنون
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین