کد خبر: ۱۰۷۵۴۴
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۳
محمدرضا تابش در گفت‌و گو با آفتاب اعلام کرد:

برنامه پنجم، پس از مشورت با اتاق بازرگانی، مركز تحقيقات استراتژيک و ديوان محاسبات، در كميسيون تلفيق تصویب می‌شود

تقاضای استرداد لايحه از سوی دولت؛ نمايندگان دولت‌ هم با تغييرات موافق بودند
آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب - سرویس سیاسی: محمدرضا تابش در گفت‌و گو با خبرنگار آفتاب درخصوص نحوه رسیدگی برنامه پنجم توسعه در کمیسیون تلفیق اظهارداشت: آن‌چه در کمیسیون تلفیق تا کنون به تصویب رسیده است بسیار پخته‌تر و جامع‌تر از لایحه‌ای است که دولت به مجلس تقدیم کرد.

وی ادامه داد: ما در بررسی‌هایی که در کمیسیون داشتیم نمایندگانی از اتاق بازرگانی، اتاق تعاون مرکز، پژوهش‌های مجلس، مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و دیوان محاسبات و بخش خصوصی داشتیم و پس از اطلاع از نظر همه آن‌ها مواد به رای گذاشته می‌شد.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس تصریح کرد: در همه جلسات ما نمایندگان دولت هم حضور داشتند و با تغییرات موافق بودند حال تعجب ما از این است چرا دولت لایحه را می‌خواهد پس بگیرد.

وی ادامه داد: ما در کمیسیون تلفیق با توجه به منابع موجود تصمیم گرفتیم درحالی که آن‌چه دولت به مجلس داده بود بدون منبع و شاخص بود، ما همه این نقص‌ها را پوشاندیم و خلاءها را برطرف کردیم.

تابش گفت: شاید علت مخالفت دولت این باشد که سر‌ و ته این برنامه مشخص است و قابل سنجش و ارزیابی شده است.

نماینده اردکان مصوبات کمیسیون تلفیق در قالب برنامه پنجم را دارای قابلیت اجرا خواند و گفت: این برنامه فقط زمانی اجرا نشدنی است که دولت تمایلی به اجرای آن نداشته باشد وگرنه آنچه درکمیسیون تلفیق مصوب شده بسیار پخته‌تر و جامع‌تر از لایحه تقدیمی دولت است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین