کد خبر: ۱۶۶۰۳۵
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۴
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام:

برخی سوءمديريت‌ها، طمع دشمنان عليه ايران را بيشتر می‌كند

عبور از مراحل سخت، نیاز به وحدت و تدبیر و برنامه دارد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب- سرویس سیاسی: رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عبور از مراحل سخت، نیاز به تحکیم همدلی، وحدت و از همه مهم‌تر تدبیر و برنامه دارد و ممکن است برخی سوءمدیریت‌ها، زمینه طمع‌ورزی دشمنان کینه‌جو علیه ملت ایران را بیشتر کند.

به گزارش آفتاب، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، شب گذشته در مراسم ضیافت افطار مدیران و کارمندان دفتر، دبیرخانه و مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، با آرزوی توفیق خدا‌شناسی و خودسازی بیشتر بندگان روزه‌دار در ماه مبارک رمضان گفت: امیدواریم خداوند لطف و رحمت واسعه خود را در این ماه بیشتر شامل حال ملت مسلمان ایران کند.

وی با اشاره به تشدید اقدامات خصمانه دشمنان و افزایش مشکلات تحمیلی به جمهوری اسلامی ایران گفت: عبور از مراحل سخت، نیاز به تحکیم همدلی، وحدت و از همه مهم‌تر تدبیر و برنامه دارد و ممکن است برخی سوءمدیریت‌ها، زمینه طمع‌ورزی دشمنان کینه‌جو علیه ملت ایران را بیشتر کند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ضرورت صرفه‌جویی و پرهیز از ریخت‌و‌پاش‌های غیرضروری به‌ویژه در دستگاه‌های دولتی و سازمان‌ها را برای گذر از شرایط کنونی مورد تأکید قرار داد و گفت: مردم ایران به‌حق مردمی نجیب و وفادار نسبت به انقلاب و اسلام هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
0
0
سلام ،محسن رضايي انسان بابرنامه و برنامه محور است و توان ايجاد تحول در مديريت و اقتصاد كشور را دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
0
0
اگر بخواهند از مراحل سخت عبور کنند ولی بعضی برای انجام غیر قانونی احتیاج دارند مملکت را به مراحل سخت بکشند وبعد بگویند ما مشکات بزرگتری داریم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین