کد خبر: ۱۱۹۷۶۷
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۰:۵۰

نادران: دلیل احضار نشدن رحیمی به دادگاه پافشاری احمدی‌نژاد است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده تهران در مجلس گفت: پافشاری رییس‌جمهور باعث شد عدالت اجرا نشود و عدم احضار رحیمی نیز به همین دلیل است. 

الیاس نادران که دو هفته پیش در برنامه‌ای تلویزیونی بدون نام بردن از معاون اول رئیس‌جمهوری موجی از انتقادات چهره‌‌های دولتی را به جان خرید این هفته نیز گفت ناگفته‌های خیلی زیاد دارم و در گفت‌وگو با هفته‌نامه یالثارات اظهار داشت: در حالی که افکار عمومی از رییس‌جمهور به عنوان کسی که مدعی عدالت‌خواهی است انتظار دارند تا اجازه دهد قوه قضاییه بدون ملاحظه اقداماتش را آغاز کند.

وی افزود: شاید رییس‌جمهور از مستندات پرونده معاون اول خود مطلع نباشند اما مستنداتی که از ایشان هست و بنده اطلاع کافی دارم، آنقدر هست که آقای رحیمی را ملزم کند که برود و از خودش دفاع کند. استدعای من این است که این مسأله را به مسایل دیگر کشور پیوند نزنند و سیاسی هم نکنند.

نماینده تهران با بیان اینکه اصل مسأله برایم روشن شدن موضوع است و تفاوتی نمی‌کند که به عنوان شاکی، شاهد یا متهم احضار شوم، اذعان داشت: جهت تنویر افکار عمومی و اینکه احیانا آقای رییس‌جمهور به دلیل مشغله کاری متوجه نشدند، اعلام می‌کنم پیرو شکایت آقای رحیمی از من مبنی بر نشر اکاذیب، افترا و توهین، بنده دو نوبت در شعبه بازپرسی دادگاه کارکنان دولت حاضر شده‌ام. همچنین در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران حضور پیدا کرده‌ام و استنباطم از مذاکرات جلسه این است که رای برائت به نفع من صادر می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین