کد خبر: ۹۲۵۷۶
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۸۸ - ۰۹:۴۶

حاشیه‌هایی از افتتاحیه ششمین اجلاس خبرگان رهبری

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ششمین اجلاس دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری صبح روز چهارشنبه با سخنان آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی افتتاح شد. 

این مراسم حاشیه‌هایی نیز داشت که از دید خبرنگاران پنهان نمانده‌است: 

تعداد خبرنگاران داخلی و خارجی که برای این دوره از اجلاس خبرگان رهبری به ساختمان سابق مجلس آمده بودند بسیار بیشتر از دوره‌های قبلی بود. 

-درب قسمت تماشاچیان هنگامی به روی خبرنگاران گشوده شد که هاشمی رفسنجانی سخنان خود را آغاز کرده بود و این موضوع موجب گلایه نمایندگان اصحاب رسانه شده بود. 

- جای محمد یزدی نایب رئیس مجلس خبرگان در سمت چپ هاشمی رفسنجانی جلب توجه می‌کرد، یکی از مسئولان مجلس خبرگان در این‌باره گفت که علت غیبت نایب رئیس مجلس خبرگان بیماری وی می‌باشد. 

-هنگام سخنان رئیس مجلس خبرگان سکوت کامل بر جلسه حکم‌فرما بود و بسیاری از نمایندگان از روی سخنان وی یادداشت برداری می‌کردند. 

- آیت‌الله مهدوی کنی، موحدی کرمانی، مقتدایی و امامی کاشانی در ردیف جلو نشسته بودند و آیت‌الله صادق لاریجانی و احمد جنتی در ردیف‌های میانی حضور داشتند. آیت‌الله مصباح یزدی نیز در یکی از صندلی‌های گوشه سالن نشسته بود. 

-آیت الله واعظ طبسی در میان صحبت‌های هاشمی وارد جلسه شد و بلافاصله پس از اتمام آن نیز جلسه را ترک گفت. 

-یک بنر تسلیت نیز به مناسبت شهادت «ماموستا شیخ الاسلام»؛ نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در سالن نصب شده بود. 

- برخی از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری بدون اتومبیل شخصی و با تاکسی به محل اجلاس آمده بودند. 

-بعد از اتمام سخنان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نمایندگان مجلس خبرگان به نوبت در جایگاه حاضر شدند و به بیان مطالب مورد نظر پرداختند. البته بعد از اتمام سخنرانی هاشمی ،دری نجف آبادی از خبرنگاران خواست از صحن مجلس خارج شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین