کد خبر: ۱۳۹۰۲۶
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۴

لاریجانی: مجلس در مورد ادامه همکاری با آژانس تصمیم‌گیری می​کند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گفته رئیس مجلس از آنجا که همکاری با آژانس و عدم همکاری با آن، تفاوتی ندارد؛ مجلس درباره ادامه همکاری با آژانس تصمیم‌گیری خواهد کرد. 

علی لاریجانی با این مقدمه از کمیسیون امنیت ملی خواست تا با همکاری دیگر دستگاه​های مرتبط به بررسی این موضوع بپردازد. 

وی از وزیر تبلیغات رژیم صهیونیستی به عنوان بلندگوی این رژیم یاد کرد که گفته است «اسرائیل از اینکه تمام اطلاعات ارائه شده به مدیرکل آژانس در گزارش آمانو آمده، خوشحال است». لاریجانی در ادامه خطاب به آمانو پرسید: آیا این آبرو ریزی نیست که اطلاعات از سوی رژیمی که اصلا عضو ان پی تی نیست، مبنای گزارش شماست؟
رئیس قوه مقننه در ادامه تاکید کرد: مجلس اخطار می​کند که این روش را جز دشمنی و رونویسی از دستورات آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی‌داند. این بخش از سخنان رئیس مجلس با فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل نمایندگان همراه شد و لاریجانی ادامه داد: مجلس لازم می‌داند که در همکاری با آژانس تصمیم‌گیری دوباره کند. چرا که آژانس نشان داده است که همکاری یا عدم همکاری با آنها تفاوتی ندارد. 

وی این اقدام آژانس را حلقه​ای از ماجراجویی​های اخیر علیه ایران دانست و افزود: تهدیدات پرز در این راستا آنقدر ناپخته بود که با دست پاچگی از سوی وزیر خارجه این رژیم و مسئولان دیگر کشورها رد شد. 

لاریجانی با بیان اینکه هشدار به موقع رهبری انقلاب، آنها را از خواب آلودگی در آورد، گفت: آنها با سخنان رهبری معظم انقلاب دریافتند که اقدامات جعلی​شان هرچند فقط تهدید باشد، به گونه​ای پاسخ خواهد گرفت که از درون، دچار از هم پاشیدگی شوند. ملت ایران هم آنها را از لوح خاورمیانه پاک می​کند. 

رئیس مجلس در پایان شهادت اعضای سپاه پاسداران را تسلیت گفت.
گفتنی است، درحالی که علی لاریجانی مشغول نطق صبح​گاهی خود در مجلس بود، امواج صوتی رادیو فرهنگ قطع شد. از ابتدای سخنرانی رئیس مجلس، این پایگاه رادیویی با مشکلاتی مواجه بود تا اینکه نهایتا هم از انعکاس تمام و کمال نطق رئیس مجلس باز ماند. 

رئیس مجلس در ابتدای سخنان خود با تبریک میلاد امام هادی از عید غدیر به عنوان بزرگترین عید مسلمان یاد کرد. وی به حدیث غدیر و بحث ولایت در آن اشاره کرد و ادامه داد: علاوه بر ده​ها جلد کتاب علمای شیعه در تفسیر حدیث غدیر، در کتب اهل سنت هم به این حدیث اشاره شده است. این نشان می​دهد که موضوع مذکور میان مسلمانان امری قطعی بوده است. چرا که به گفته پیامبر، سه بار جبرائیل بر ایشان نازل شده و علی را ولی و صاحب اختیار پس از پیامبر خطاب کرده است. اگرچه رسالت به ایشان ختم شده و علی، ولی وی خواهد بود. 

لاریجانی تاکید کرد که اهمیت غدیر در کمال دین در این حادثه است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین