کد خبر: ۸۵۵۹۲
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۸:۴۸

شناسنامه تعمیرات از سال آینده در خودرو‌های داخلی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو ایساکو با اعلام اینکه تا پایان امسال، تمام قطعات ایساکو با گارانتی ارائه می‌شود، گفت: «اکنون 30 درصد قطعات ارسالی به نمایندگی‌ها دارای گارانتی بوده و تا پایان سال 100 درصد قطعات با گارانتی ایساکو ارائه خواهد شد».

به گزارش خبرنگار اقتصادی آفتاب، ناصر بیک‌زاده مرزبانی در نخستین کنفرانس راهکارهای خدمات پس از فروش و گارانتی در ایران افزود: «در سال گذشته پنج میلیون یورو قطعه صادر کردیم و در سال 87 با برنامه ریزی‌های انجام شده 14 میلیون یورو صادرات خواهیم داشت».

مرزبانی درباره ضرورت استفاده از فن‌آوری‌های نو و اینترنت در ارائه خدمات به مشتریان گفت: «واحد فروش اینترنتی شرکت ایساکو سال 86 راه اندازی شد و در سال گذشته توانست 20 درصد فروش را از طریق اینترنت انجام دهد».

مدیرعامل ایساکو ادامه داد: «در سال گذشته فروش قطعه به صورت اینترنتی به نمایندگی‌ها و عاملین مجاز انجام شد ولی در سال جاری سعی خواهد شد تا مشتریان بتوانند به طور مستقیم قطعه خریداری کنند».

وی تصریح کرد: «ایران خودرو انتظار دارد که قطعات یدکی تا حد امکان از جانب شرکت ایساکو تامین شود و از ورود قطعات غیراستاندارد جلوگیری به عمل آید».

مرزبانی همچنین با بیان اینکه با بررسی‌های انجام شده، لایحه حمایت از مصرف‌کنندگان به نفع تولیدکنندگان خواهد بود گفت: «افزایش حمایت از مصرف‌کنندگان از طریق قانون حمایت از مصرف کنندگان موجب خواهد شد که مشتریان خدمات پس از فروش را از نمایندگی‌ها بخواهند. بر این اساس ما نیزر با استفاده از یک کارت هوشمند که حکم شناسنامه تعمیرات خورو را دارد و از سال آینده در داشبورد قرار خواهد گرفت، تعمیر خودرو در مراکز مختلف را پی‌گیری خواهیم کرد و اگر مشتریان به مراکز غیر مجاز مراجعه کنند خدمات رایگان و خدمات پس از فروش شامل حال آنها نخواهد شد. این مسئله باعث می‌شود که خودروها حتی پس از پایان گارانتی به نمایندگی‌های مجاز مراجعه بیشتری داشته باشند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین