کد خبر: ۸۴۴۳۰
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۸۷ - ۰۱:۴۹
قیمت مینیاتور سرانجام اعلام شد؛‌

9 میلیون و 990 هزار تومان قیمت نهایی مینیاتور

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: قیمت نهایی مینیاتور، خودروی جدید شركت سایپا 9میلیون و 990هزار تومان تعیین شد.

به گزارش سرویس اقتصاد و صنعت آفتاب، جلسه تعیین قیمت نهایی مینیاتور كه قرار بود شنبه گذشته برگزار شود با یک روز تاخیر دیروز در وزارت صنایع و معادن و با حضور مسوولین شركت سایپا برگزار و با توافق طرفین قیمت این خودرو نه‌میلیون و 990هزار تومان در نظر گرفته شد. 

به گفته فرزاد نشان مدیر فروش شركت سایپا بر اساس مصوبات وزارت صنایع و معادن نرخ خودرویی كه برای اولین بار وارد بازار می‌شود باید از سوی كمیته قیمت‌گذاری خودرو تعیین شود كه به همین منظور نیز جلسه‌ای روز گذشته در وزارت صنایع برگزار شد. 

در این جلسه علاوه بر تعیین قیمت مینیاتور، در خصوص آغاز پیش‌فروش مرحله دوم و سوم این خودرو نیز توافقاتی حاصل و مجوز لازم جهت آغاز پیش‌فروش مراحل بعدی اخذ شد كه زمان آغاز آن به زودی اعلام خواهد شد. 

بر همین اساس قیمت مینیاتور نیز در این جلسه نه‌میلیون و 990هزار تومان تعیین شد. 

تعیین قیمت مینیاتور با قیمت نه‌‌میلیون و 990هزار تومان نشان‌دهنده آن است كه مسوولان سایپا به خصوص مدیرعامل آن به قولی كه در مورد قیمت این خودرو به مردم داده بودند، پایبند هستند. به طوری كه این تعهد هم اكنون با اختلاف 10هزار تومان جامه عمل پوشیده است آن طور كه پیداست مسوولین این شركت سعی در حفظ قیمت این خودرو دارند به همین منظور نزدیك‌ترین رقم به 10میلیون را در نظر گرفته‌اند تا بتوانند به گفته‌های خود جامه عمل بپوشانند. 

هر چند مدیرعامل شركت سایپا در مراسم رونمایی این خودرو گفته بود كه امكان عرضه مینیاتور با قیمت كمتر از نه‌میلیون تومان نیز وجود دارد اما قیمت تعیین شده روز گذشته نشان داد كه امكان عرضه این خودرو با قیمت كمتر برای شركت سایپا مقدور نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین