کد خبر: ۱۶۰۶۰۸
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۱:۲۲
جام ملت‌های اروپا۲۰۱۲؛

صعود آلمان و پرتغال به دور بعد رقابت‌ها

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رقابت‌های دور سوم گروه دو رقابت‌های جام ملت‌های اروپا امشب با بازی‌های حساس این گروه پی گیری شد که طی آنچهار تیم آلمان، دانمارک، هلند و پرتغال با هم مصاف دادند که در پایان تیم‌های آلمان و پرتغال با شکست حریفان خود به دور بعد صعود کردند.

به گزارش ایلنا، دو مسابقه از گروه دوم امشب به طور همزمان از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران آغاز شد که تیم‌های آلمان و پرتغال با نتیجه مشابهه ۲ بر یک از سد حریفان خود گذشتند.

در ورزشگاه له‌ویف تیم آلمان برابر دانمارک ژرمن‌ها ابتدا توسط لوکاس پودولوسکی در دقیقه ۱۹ دروازه حریف را گشودند اما ۶ دقیقه بعد دانمارک توسط کرون دلی ستاره این روزهای خود به گل تساوی رسید و دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند.

در نیمه دوم هم دانمارکی‌ها در‌‌ همان ابتدای نیمه موقعیت خطرناکی روی دروازه ژرمن‌ها ایجاد کردند که تیر دروازه مانع ورود توپ شد. اما آلمانی‌ها در دقیقه ۸۰ لارس بندر گل دوم خود را به ثمر رساندند تا با توجه به این نتیجه به عنوان تیم اول گروه راهی دور بعد شوند.

اما در ورزشگاه متالیست خارکف تیم‌های هلند و پرتغال. در این نیمه ابتدا رافائل فان درفارت در دقیقه ۱۱ برای هلند گلزنی کرد. سپس پرتغالی بدنبال ارائه بازی سراسر تهاجمی و ایجاد چند خطر دردقیقه ۲۸ توسط کریستیانو رونالدو گلزنی کردند و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم پرتغالی‌ها بازی بهتری را به نمایش گذاشتند و حتی در دقیقه ۶۰ رونالدو توپ را وارد دروازه هلند کرد اما داور به نشانه آفساید گل را مردود کرد. در ادامه حملات پرتغالی‌ها در دقیقه ۷۴ ثمر داد و رونالدو گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند تا پرتغال همچنان خود را در دور بعد ببیند. در دقیقه ۸۹ بازی شرایط برای هت تریک رونالدو فراهم شد ولی این بازیکن توپ را به تیر دروازه کوبید تا در ‌‌نهایت پرتغال بازی را با‌‌ همان نتیجه ۲ بر یک برد تا با این پیروزی به عنوان تیم دوم به دور بعد صعود کرد و هلند و دانمارک از دور مسابقات حذف شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین