کد خبر: ۱۲۳۶۸۱
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۲۲:۰۷

ایرنا: پخش اعترافات اغتشاش‌گران از تلویزیون سوریه

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: خبرگزاری دولت، ایرنا، گزارش داد: تلویزیون سوریه شنبه‌شب بخشی از اعترافات اولیه افراد غیرسوری را که در جریان آشوب‌های اخیر در این کشور دستگیر شدند، پخش کرد.

تلوزیون سوریه گفته است، یکی از دستگیرشدگان آمریکایی مصری‌تباری بود که به دریافت پول از دشمنان سوریه برای ایجاد ناامنی در این کشور اعتراف کرده.

این فرد در اعترافاتش گفته است که مدتی قبل، مخفیانه به اسراییل سفر کرد و برای ارسال عکس و تصویر از سوریه از خارج کشور پول می‌گرفت، همچنین با ایمیل از وی پرسیده بودند که آماده کمک به فردی از کلمبیا باشد که به زبان اسپانیایی صحبت می‌کند.

این شخص در تلوزیون گفته است انتخابش از آن جهت بود که در سوریه زندگی می‌کرد و دارای تلفن همراه دوربین‌دار بود که باعث می‌شد تا بتواند از این فرصت استفاده کند. لذا در ازای ارسال عکس و تصویر به خارج پول می‌گرفت.

به گفته این فرد، در گذرگاه اسراییلی هنگام سفر به فلسطین اشغالی چهار ساعت مورد بازجویی قرار گرفت، سپس از وی پرسیده‌اند که آیا می‌خواهد گذرنامه آمریکایی وی مهر اسراییلی بخورد یا نه، که وی این امر را نپذیرفته تا بتواند بار دیگر به سوریه بازگردد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۸
0
0
دوره دیکتاتوری و حکومت خودکامه بعثی به پایان رسیده خود را فریب ندهید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۸
0
0
...ای فریب خورده‌های عامل استکبار
شما در همه جای دنیا همه‌اش فریب می‌خورید ...

نداشتن بصیرت اینجاها خودشو نشون می‌ده .....!!!
دقت کردی؟
نکته رو گرفتی؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین