کد خبر: ۱۵۲۸۸۷
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۷

توکلی: یک ماه گذشته ۳ کارخانه تعطیل شده است/ ۱۶ میلیارد کسری داشته‌ایم

در قانون هدفمندي نزدیک به ۱۷ تخلف صورت گرفت
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: احمد توکلی با بیان این مطلب که هدفمند کردن برای حفظ منافع و تقویت اقتصاد ملی کشور صورت گرفته است، گفت: مسئله یارانه‌ها یک مشکل و بیماری ۴۵ ساله است و تلاش برای حل آن نیز یک انقلاب بزرگ بود. 

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان، افزود: دولت در ۲ سال این قانون را اجرا کرد، اما در کمتر از ۵ سال اجرای قانون بدون کم کردن تبعات آن ممکن نبود و مجلس نیز بر همین مسئله تأکید داشت. اما دولت کار خودش را کرد و در این قانون نزدیک به ۱۷ تخلف صورت گرفت.

توکلی ادامه داد: ‌ بی‌توجهی دولت سبب شد تا مشکلات اقتصادی فراوانی ایجاد شود و رکود حاصل از آن کشور را گرفتار کند و باید بگویم درآمد حاصله از هدفمند کردن یارانه‌ها در طول ۱۵ ماه گذشته نزدیک به ۲۹ میلیارد تومان بوده است، در حالیکه نزدیک به ۴۵ هزار میلیارد تومان یارانه به مردم پرداخت شده است و ۱۶ میلیارد کسری داشته‌ایم.

این نماینده مجلس افزود: مابقی این پول از طریق فروش ارزهای نفتی فراهم شده است و همین مسئله سبب گسترش رکود و تورم در کشور شده است. برای حل این مشکل باید این رویه متوقف شود و بر اساس قانون تصویب شده در مجلس حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: بنده سفری به شمال داشتم و دیدم در طول یک ماه گذشته ۳ کارخانه تعطیل شده است که یکی از آن‌ها کارخانه‌ای بود که با تجهیزات جدید افتتاح شده بود.

به گزارش ایلنا، وی در پایان گفت: ما باید به قانون عمل کنیم و البته اگر من به نمایندگی از مردم انتخاب شوم تلاش می‌کنم تا براین اساس حرکت کنم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
0
0
حالا به نظر شما چیکار باید کرد آقای توکلی؟ به نظر شما باید به وضعیت قبل از یرداشتن یارانه های غیر نقدی برگشت یا ......
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین