کد خبر: ۱۴۱۴۵۶
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۹

منتجب‌نیا: کاندیدای انتخابات مجلس نمی‌شوم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ رسول منتجب‌نیا با اشاره به فضای موجود در عرصه سیاسی کشور، گفت: متاسفانه هیچ تغییری در شرایط سیاسی کشور به ویژه شرایط حضور گروه‌های اصلاح‌طلب ایجاد نشده است. 

این فعال سیاسی در گفت‌و‌گو با ایلنا، تاکید کرد: در شرایط فعلی که احزاب و گروه‌های سیاسی اصلاح‌طلب از جمله حزب اعتماد ملی فعال نیستد و وارد صحنه نمی‌شوند صلاح می‌بینم که نه کاندیدا شوم و نه از کسی به عنوان کاندیدای انتخابات مجلس نهم حمایت کنم. 

رسول منتجب‌نیا در بخش دیگری از گفت‌و‌گوی خود با اشاره به بیانیه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در مورد عدم ارائه لیست انتخاباتی از سوی این شورا در انتخابات مجلس نهم گفت:‌ من به صورت فردی یا به نمایندگی از طرف حزب اعتماد ملی در این شورا عضویتی ندارم، اما طبق اساسنامه این شورا که متشکل از حدود ۲۰ گروه و حزب سیاسی اصلاح‌طلب است، تصمیماتی که بر اساس رای اکثریت اتخاذ شده باشد برای همه گروه‌های عضو جبهه اصلاحات لازم الاجرا است. 

وی افزود:‌ شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در سال‌های بعد از دوم خرداد به منظور رایزنی و هم افزایی گروه‌های اصلاح‌طلب یا دوم خردادی تشکیل شد، که البته ممکن است گروه‌هایی هم که نمایندگان خود را به این شورا معرفی می‌کنند، به صورت رسمی عضویتی در آن نداشته باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین