کد خبر: ۸۷۴۹۱
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۶:۱۵
معاون وزبربازرگانی وعده داد

جایزه میلیاردی برای کشف ارتباط پرتقال اسرائیلی و وزارت بازرگانی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون وزیر بازرگانی با بیان اینکه ورود پرتقال با نشان تجاری رژیم صهیونیستی، ارتباطی به وزارت بازرگانی ندارد افزود: «هر کسی ثابت کند وزارت بازرگانی مجوز آن را صادر کرده است جایزه میلیاردی دریافت می‌کند».

محمدصادق مفتح در نشستی خبری افزود : «این موضوع ارتباطی با وزارت بازرگانی ندارد اما این وزارتخانه بر اساس وظیفه بازرسی، با عرضه‌کنندگان برخورد می‌کند».

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه چهارم توسعه، واردات برخی کالاها از جمله پرتقال نیاز به مجوز وزارت بازرگانی ندارد، افزود: «اگر برای واردات این نوع پرتقال ثبت سفارش شده باشد به طور قطع به عنوان پرتقال تولیدی کشور دیگری بوده است».

معاون وزیر بازرگانی اظهار داشت: «در بدترین شرایط اگر از مبادی رسمی این محصول وارد کشور شده باشد به نام تولید کشورچین و در کارتن‌های بسته بندی چینی بوده که بی‌دقتی بر روی نشان محصول موجب توزیع آن شده است».

وی همچنین احتمال داد برخی‌ها از روی شیطنت نشان تجاری رژیم صهیونیستی را پس از ورود به کشور بر روی این پرتقال‌ها نصب کرده باشند.

مفتح با اظهار بی‌اطلاعی از چگونگی ورود این محصول گفت: «هر کسی ثابت کند وزارت بازرگانی مجوز واردات پرتقال با نشان تجاری رژیم صهیونیستی و یا ثبت سفارش با نام این رژیم را صادر کرده است جایزه میلیاردی دریافت می‌کند».

معاون وزیر بازرگانی در ادامه اضافه کرد: «حتی همه کالاها هم برای واردات نیاز به ثبت سفارش ندارند».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۵
0
0
اگر خبر داشته باشند خائن هستند واگر بی اطلاع باشند پس لیاقت ندارند بهتر نیست وزیر محترم به جای تعیین جایزه میلیاردی استفا دهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۵
0
0
آقای مفتح خیلی براتون متاسفم که توان اداره تولید و برداشت و تامین میوه مردم را ندارید و از سوزن خیاطی تا هواپیما را مجبورید از دیگران عاریه گرفته و سپس پز ساخت و تولید آن را بدهید.
کشوری که مرکباتش بی بدیل است و توان تولید مازاد و صادرات دارد چرا نباید ساز و کاری در کار باشد که دست کم مرکبات را از دیگر کشورها وارد نکنیم و بابتش میلیون ها دلار ندیم؟
باغداران ما به دلیل مشکل مالی توان پرداخت مزد کارگر برداشت را ندارند و مرگبات پس از مدتی در درون باغ می پوسد و به دست مصرف کننده نمی رسد. آن وقت دلالان حرفه ای هر اندازه که اراده کنند برای نابودی تولیدات داخلی پول در اختیار دارند.
دولت می تواند با ایجاد چند سردخانه بزرگ هم مرکبات داخلی را تامین کند و هم مازاد را صادر کند.
متاسفانه نه دولت و نه مجلس در این ر اه گامی بر نمی دارند.
آیا دولت نمی توانست بخشی از حیف و میل کردن بیت المال در سفرهای استانی در بخش میوه های سردخانه ای سرمایه گذاری کند؟ در این صورت هم کار تولید می شد و هم سرمایه و هم میوه.
بازهم بگویم متاسفم که یک عده ای ناآشنا با کارشان پست های کلیدی کشور را گرفته اند و کشور را مثل گوشت قربانی این طرف و آن طرف می کشند.
ناشناس
|
Iraq
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۵
0
0
برو [...] وطن [...]... اینم امام بهتون گفته بود؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۵
0
0
بجای جایزه میلیاردی اقازاده ها را به صف کنید
هر کدامشان .....
سریال دایی جان ناپلئون را دیده اید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۶
0
0
واقعآ و بدون شک باید گفت ایران سیاه ترین دوران خود از نظر مدیریتی را میگزراند.
سفر های ا ستانی نابودی سرمایه های ملی است.
در 4 ساعت 300 مصوبه یعنی کمتر از 1 دقیقه فکر روی هر یک.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین