کد خبر: ۱۴۱۰۱۴
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۹

پرواز بیگانگان فضایی در نزدیکی عطارد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دانشمندان ناسا فیلمی را منتشر کردند که حضور یک شیء عجیب پرنده احتمالاً متعلق به بیگانگان را در نزدیکی سیاره عطارد نشان می‌دهد. 

کاوشگر "تصویربردار هلیوسفریک- ۱" ناسا تصاویری را از یک فضاپیما غول‌پیکر در نزدیکی کوچکترین سیاره منظومه خورشیدی تهیه کرد.

فیلمی که از این تصاویر بر روی سایت نیروی دریایی آمریکا منتشر و توسط علاقه‌مندان "یوفوها" و "بیگانگان فضایی" بر روی "یو‌تیوب" به اشتراک گذاشته شده است در حقیقت مربوط به عکس‌هایی است که این کاوشگر ناسا از یک انفجار عظیم تاج خورشیدی گرفته است اما این انفجار با ایجاد یک اثر دیداری اشکالی را به وجود آورده و این توهم را ایجاد کرده که یک فضاپیما درحال عبور از کنار سیاره عطارد است.

در این خصوص "ناتان ریچ"، مهندسی که در پروژه SECCHI (اتصال تاجی خورشید زمین و تجسس هلیوسفریک) کار می‌کند در این خصوص به روزنامه "هافینگتون پست" گفت: "ترجیح می‌دهم در مورد آن چیزی که دیگران به آن فکر می‌کنند تفسیری نکنم. چیزهای از این دست اغلب اتفاق می‌افتند. در این ویدیو یک انفجار تاج خورشیدی رخ می‌دهد که در واقع انفجاری از الکترون‌ها و پروتون‌ها است اما زمانی که این شعله‌ها به سیاره عطارد می‌رسد باد خورشیدی توده بسیار درخشان و بزرگی را به وجود می‌آورد."

پروژه SECCHI علاوه بر تحقیق برپایه کاوشگر تصویر بردار هلیوسفریک- ۱ با تلسکوپ‌های دیگری که تاج خورشیدی را رصد می‌کنند نیز کار می‌کند.

یک کاربر اینترنت که این فیلم را بر روی وب‌سایت خود بارگذاری کرده است در تفسیر این ویدئو نوشت: "این تصویر متعلق به یک شیء استوانه‌ای و به نظر من یک فضاپیما است."

"ناتان ریچ" ضمن رد این توضیحات گفت: "تصویر این بیگانه در واقع یک اثر دیداری یا توهم عطارد و تنها نتیجه یک اثر پیچیده است که در اثر حرکت باد خورشیدی به وجود می‌آید."

این ویدیو که در مدت تنها چند روز پس از اشتراک‌گذاری بر روی یوتیوب بیش از دو میلیون بازدیدکننده داشت به اعتقاد یوفوشناسان، حضور یک فضاپیمای عظیم بیگانه است که تقریباً به بزرگی خود سیاره بوده و حدود ۴۸۰۰ کیلومتر قطر دارد و در اطراف عطارد می‌چرخد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین