کد خبر: ۱۷۰۹۷۸
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۲

اسدالله عسگراولادي: نرخ ارز را دوبي تعيين مي‌کند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین با بیان اینکه ما تحریم بیرونی هستیم ولی با بعضی مدیریت‌های نادرست این تحریم را در داخل تشدید می‌کنیم، گفت:تحریم‌هااصلاً ابدی نیست.

اسدالله عسگراولادی رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین شامگاه یکشنبه با حضور در برنامه تلویزیونی پایش ، تصریح کرد: نرخ ارز ما را دوبی تعیین می‌کند ، علت این است که وقتی بانک مرکزی ساعت هشت صبح نمی‌تواند تصمیم بگیرد چه کاری باید انجام دهد ، آن‌ها ساعت یازده که تازه از خواب بیدار شده‌اند تصمیم می‌گیرند که نرخ دلار چقدر باید باشد .

باور کنید اولین معامله ای که در دوبی شروع می‌شود مربوط به معاملات بازار تهران است، بانک مرکزی باید کنترل اینکار را داشته باشد نه اینکه دبی بازار ارز ما را کنترل کند.

به گزارش مهر،وی افزود: ارز باید به نرخ 1600 تومان برگردد و ارز 2500 تومانی خیلی بد است و تبعات سوئی دارد، خواهش می‌کنم مسئولین بانک مرکزی با مردم صادق باشند . اگر یک هفته است که ارزی وارد بازار نمی‌کنید با صداقت بگویید چرا این کار را می‌کنید . با صداقت به مردم بگویید که ذخایر ما و صندوق ذخیره ما پر است ولی از آن استفاده نمی‌کنیم ، ما هر روز به نحوی تهدید می‌شویم و باید این ذخایر را برای روز مبادا بگذاریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
0
0
تو دبی یا ابوضبی ؟؟؟ خوب در این زمینه اسرائیل و امریکا را مسئول نمیدانند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
0
0
پس دولت نهم و دهم چکاره اند؟!!!!!!!!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین