کد خبر: ۱۲۵۴۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۱:۵۱

سومین سایت حامی دولت فیلتر شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آزادی نیوز نوشت: اخبار رسیده حاکی از آن است که پایگاه خبری تحلیلی مذهبی رهوا که از سایت‌های مدافع دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده، ساعاتی پیش توسط کمیته فیلترینگ اداره مطبوعات و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد اسلامی فیلتر شد.

سید "محمد میراسماعیلی" مدیر مسئول پایگاه خبری رهوا در این باره طی گفت‌وگویی پس از اعلام این خبر، به خبرنگار ما گفت: به رغم اینکه به نظر و اعتقاد خودمان هیچ اشتباه نادرستی مرتکب نشده‌ایم، بدون هرگونه خبر یا اطلاع قبلی سایت رهوا را فیلتر کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: بر اساس قانون مطبوعات کشور، مقامات مسئول و مربوطه باید پیش از فیلتر کردن هر سایتی، ابتدا به مسئولان آن سایت تذکر داده تا در صورتی که اشتباهی وجود داشته باشد آن را برطرف کنند و در غیر این صورت آن را فیلتر کنند اما این اقدام در مورد سایت رهوا انجام نگرفت بلکه بدون هرگونه اطلاع قبلی آن را فیلتر کردند.

"محمد میراسماعیلی" همچنین گفت: پس از فیلتر شدن سایت رهوا، خبرنگار شبکه خبری ضد انقلاب BBC با بنده تماس گرفته و خواستار انجام مصاحبه‌ای در این باره شد تا شاید بتوانند با این کار در چنین زمان حساسی که فیلتر شده‌ایم، ما را به صف ضد‌انقلاب‌ها و اپوزیسیون خارج از کشور بکشانند اما ما با توجه به اعتقاد و خط مشی که داریم و چارچوب اعتقاد و سیاسی که دفاع کامل از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت عدالت‌محور دکتر "محمود احمدی‌نژاد" است، درخواست وقیحانه آنان را رد کردیم.

مدیر مسئول پایگاه خبری فیلتر شده رهوا در پایان افزود: با توجه به اینکه هیچ‌گونه اشتباه یا اقدام غیر‌قانونی توسط سایت رهوا انجام نگرفته، از مسئولان مربوطه درخواست می‌کنیم تا هر چه زود‌تر این سایت مدافع نظام و دولت را رفع فیلتر کنند تا بیش از این بهانه و سوژه‌ای به دست ضد‌انقلاب‌ها داده نشود.

قابل ذکر است پایگاه خبری "باکری‌آنلاین" و "محرمانه‌نیوز" که از هواداران و حامیان دولت بوده‌اند نیز رسما فیلتر شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
0
1
از قوه قضاییه و برادران لاریجانی بخاطر اقتدار شان سپاسگزاذریم
همچنین از سیمای ضرغامی بخاطر نشان دادن خیابانهای خالی از استقبال رییس جمهور
و اعلام خبر استقبال 500نفری در تبریز
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین