کد خبر: ۸۸۰۵۹
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۷
با انتشار اطلاعیه‌ای مطرح شد؛

تکذیبیه تند فرزند امام در پی شایعه سازی یک سایت اینترنتی

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: انتشار مطلبی جعلی مبنی بر تصمیم جمعیت زنان جمهوری اسلامی برای تجدید نظر در حمایت از میرحسین موسوی، واکنش تند دختر حضرت امام(ره) را برانگیخت.

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، دکتر زهرا مصطفوی؛ فرزند امام راحل، در بیانیه تندی نسبت به برخی شایعه پراکنی‌ها واکنش نشان داد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

«در پی انتشار خبر کذب سایت تابناک، لازم می‌دانم اعلام کنم این جانب با هیچ یک از خبرنگاران این سایت مصاحبه و گفتگو نکرده‌ام و حق پیگیری این دروغ را از طریق مراجع قانونی برای خود محفوظ می‌دانم.

لازم است در این  فضای آ‌لوده رسانه‌ای همه دست‌اندرکاران رسانه‌های صوتی، تصویری، سایتها و مطبوعات را به رعایت اخلاق در عرصه انتخابات دعوت کنم».   دکتر زهرا مصطفوی

          
در حمایت از موسوی مصمم‌تر شدیم

همچنین یک عضو شورای مرکزی جمعیت زنان جمهوری اسلامی؛ تشکلی که دبیرکلی آن برعهده فرزند حضرت امام خمینی(ره) است، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب، ضمن ابراز تاسف شدید از این‌گونه بداخلاقی‌های رسانه‌ای در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، هدف از انتشار این شایعه از قول دبیرکل این جمعیت را، کاستن از نتایج بسیار مثبت جلسه این تشکل، با مهندس موسوی دانست.

وی افزود: «یک سایت اینترنتی حدود ساعت یک بامداد امروز در مطلبی که روی خروجی خود قرار داد، مدعی شده بود که خانم دکتر مصطفوی در گفت‌وگویی با آنها احتمال تجدید نظر در تصمیم جمعیت زنان از مهندس موسوی را مطرح کرده‌است».

این عضو جمعیت زنان جمهوری اسلامی ادامه داد: «در ساعات اولیه صبح، از انتشار این مطلب مطلع شدیم و بلافاصله از اساس این موضوع تکذیب شد».

وی افزود: «اتفاقاً پس از جلسه شورای مرکزی جمعیت زنان با جناب آقای مهندس موسوی و شنیدن نظرات ایشان از نزدیک، عزم‌مان برای حمایت از ایشان به مراتب مصمم‌تر از گذشته شده است».

وی ابراز امیدواری کرد تا از این پس شاهد این‌گونه حرکت‌های غیرحرفه‌ای و غیر اخلاقی در فضای رسانه‌ای کشور نباشیم.

گفتنی است که جمعیت زنان جمهوری اسلامی حمایت قاطع خود را از میرحسین موسوی اعلام کرده‌است.

دلایل 5 گانه جمعیت زنان جمهوری اسلامی برای حمایت از موسوی [+]
حمایت قاطع دختر امام خمینی از میرحسین موسوی [+]

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۵
0
0
امام علی (ع) در نامه خود به امام حسن مجتبی(ع) می فرمایند: ... در امورسیاسی کشور از مشورت با زنان بپرهیز، که رای آنان زود سست می شود، و تصمیم آنان ناپایدار است... به ایشان باید هشدار داد حرمت خود و بیت امام(ره) را نگهدارید و وارد بازیهای سیاسی نشوید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۶
0
0
کاش ما هم دختر امام بودیم آنوقت جای همه تصمیم می گرفتیم. خبر الان هم دست کمی از شایعه ندارد.چون تبلیغی بیجاست به نفع هم پالکی هایشان.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین