کد خبر: ۹۲۹۵۵
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۸۸ - ۲۲:۴۳

سردار فضلی: باید مراقب 13 آبان باشیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده سپاه سیدالشهدای استان تهران با اشاره به حوادث تلخ و قانون شكنانه پس از انتخابات گفت: «كانون فتنه اعلام كرده كه در روز 13 آبان شیطنت‌هایی را خواهد داشت. در این زمینه نیز باید هوشیار باشیم و غفلت نكنیم».

سردار علی فضلی ظهر امروز در جلسه یادواره كشوری شهید فهمیده و 36 هزار دانش‌آموز و 4 هزار شهید فرهنگی كه در كرج برگزار شد، افزود: «شهیدان اخیر برای اعتلای قرآن و عترت و جلوگیری از اختلافات شیعه و سنی رفته بودند كه رسالت دینی خودشان را انجام دهند».

وی تصریح كرد: «اما كوردلان و دست نشانده‌های آمریكا در اقدامی این عزیزان را به شهادت رساندند».

این مسئول ادامه داد: «ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و با اقدامات فرهنگی آرمان‌های آنها را به مرحله ظهور برسانیم».

فضلی تاكید كرد: «برگزاری یادواره شهدا و 36 هزار دانش آموز ایران اسلامی اقدامی بزرگ و فرهنگی در راستای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز است».

وی ادامه داد: «با تمهیدات اندیشیده شده قرار است در این یادواره از 41 شهید كه در سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند نیز تجلیل شود».

این مسئول در ادامه سخنان خود به هفته دانش آموز و 13 آبان اشاره كرد و ادامه داد: «كار فرهنگی را باید از دوران كودكی برای این قشر انجام دهیم تا زمانیكه به دانشگاه رفته و یا مسئولیت‌های خطیری را در جامعه به عهده می‌گیرند شخصیت‌های منزهی را داشته باشند».

فضلی افزود: «در این راستا و به منظور توسعه اقدامات فرهنگی طرح صالحین را از سال گذشته اجرایی كرده‌ایم كه تاكنون 900 هسته فرهنگی در این زمینه تشكیل شده است».

وی تأكید كرد: «كانون فتنه اعلام كرد كه در روز 13 آبان شیطنت‌هایی را خواهد داشت در این زمینه نیز باید هوشیار باشیم و غفلت نكنیم».

فرمانده سپاه سید‌الشهدای استان تهران گفت: «البته امروز چهره نفاق برای همگان روشن شده است، اما اگر مراقب نباشیم در آینده مشكلات جدی‌تری را خواهیم داشت».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین