کد خبر: ۱۱۷۵۶۲
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۹

اختصاص 800 اتوبوس برای استقبال از احمدی‌نژاد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون فنی و عمرانی استاندار البرز گفت: بیش از 800 دستگاه اتوبوس صبح روز سه‌شنبه جابه‌جایی استقبال‌كنندگان رئیس‌جمهوری را بر عهده دارند.

احمد افضلی گفت: مردم شهرستان‌های مختلف استان البرز طی روزهای اخیر طی تماسی با استانداری آمادگی خود را برای حضور گسترده در مراسم استقبال از دكتر احمدی‌نژاد اعلام كردند.

وی تصریح كرد: در این تماس‌ها گروه‌ها و نهادهای مختلف اعلام كرده‌اند كه برای قدردانی از تلاش‌های دولت ‌خدمتگزار به ویژه تشكیل استان البرز در مراسم استقبال حاضر می‌شوند.

این مقام مسئول در پاسخ به سؤالی مبنی‌بر اینكه چه تمهیداتی برای تسهیل در رفت و آمد استقبال‌كنندگان رئیس‌جمهوری در كرج انجام شده است؟ گفت: در گام نخست هماهنگی‌هایی با راهنمایی و رانندگی انجام شده است تا محدودیت‌های ترافیكی در مسیر استقبال از دكتر احمدی‌نژاد و محل سخنرانی ایشان انجام شود.

افضلی ادامه داد: همچنین اقدامات لازم از سوی سازمان اتوبوسرانی استان البرز برای تامین وسائل نقلیه عمومی كافی برای جابه‌جایی استقبال‌كنندگان انجام شده و بیش از 800 دستگاه اتوبوس روز سه‌شنبه شهروندان را به محل استقبال منتقل می‌كنند.

وی افزود: همچنین پس از پایان مراسم استقبال از رئیس‌جمهوری و سخنرانی دكتر احمدی‌نژاد، اتوبوس‌های پیش‌بینی شده، حاضران را به محل‌های اولیه بازمی‌گردانند.

معاون فنی و عمرانی استاندار البرز خاطرنشان كرد: از ساعات اولیه صبح روز سه‌شنبه از تمام میادین و خیابان‌های اصلی كرج، وسائل نقلیه عمومی برای انتقال شهروندان به محل استقبال رئیس‌جمهوری فعال هستند.

افضلی با تاكید بر اینكه تلاش می‌شود حتی یك علاقه‌مند به رئیس‌جمهوری به دلیل عدم دسترسی به وسائل نقلیه‌عمومی از حضور در مراسم استقبال و سخنرانی دكتر احمدی‌نژاد محروم نباشد، گفت: تمهیدات لازم برای انتقال مردم از شهرهای اقماری و همچنین شهرستان‌های استان البرز به كرج در روز سه‌شنبه و همچنین بازگشت آنها فراهم شده است.

وی با بیان اینكه پیش‌بینی می‌شود ده‌ها هزار نفر از مردم استان البرز در مراسم استقبال و سخنرانی دكتر احمدی‌نژاد حاضر باشند، گفت: به‌طور قطع امكانات ما جوابگوی نیازها نیست، اما تلاش می‌كنیم تسهیلات لازم برای حمل و نقل شهروندان را به بهترین نحو فراهم كنیم.

افضلی در پایان تاكید كرد: تقاضای ما از مردم این است كه برای برقراری نظم عمومی هماهنگی‌ لازم را با ماموران مربوطه داشته باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین