کد خبر: ۱۳۵۵۳۵
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۸

بيانيه القاعده خطاب به احمدی‌نژاد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شبکه تروریستی القاعده در بيانيه‌ای خطاب به محمود احمدی‌نژاد، خواستار پایان تئوری‌های وی درباره حوادث یازدهم سپتامبر شد.

القاعده خود را مسئول مستقیم حوادث تروریستی یازدهم سپتامبر می‌داند و این در حالی است که احمدی‌نژاد در سخنرانی 2 سال گذشته خود در مجمع عمومی سازمان ملل خواستار تحقیقات درباره نقش سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا در این حوادث شده است.

در آخرین بیانیه منتشر شده توسط القاعده که به زبان انگلیسی هم هست، تئوری انجام حملات یازده سپتامبر توسط دولت آمریکا مسخره عنوان شده است.

در بیانیه القاعده پرسیده شده چرا ایران با وجود همه مدارک و اسناد و شواهد همچنان بر این باور (دخالت دولت آمریکا در یازدهم سپتامبر) تاکید می‌کند؟

القاعده در بیانیه خود می‌افزاید: القاعده به دلیل نفوذ خود در قلوب هزاران مسلمان برای ایران یک رقیب محسوب می‌شود و برای ایران چه کاری می‌تواند بهتر از بی‌اعتبار جلوه دادن حوادث یازدهم سپتامبر باشد.

براساس گزارش «خبرگزاری دانشجو»، بیانیه القاعده در ادامه به آخرین دست‌نوشته اسامه بن لادن، رهبر القاعده پیش از ترور اشاره می‌کند که در آن از اعضای القاعده خواسته هیچ‌وقت اجازه ندهند آمریکا در نظرشان بزرگ جلوه کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین