کد خبر: ۱۰۶۷۳۵
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۴
روزنامه مردم سالاری:

مگر دولتی‌ها نمی‌گویند دولت امام زمانند؟ پس کدام ستاد می‌تواند در کارش خلل ایجاد کند؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روزنامه مردم سالاری با اشاره به تاکید مجدد محمود احمدی‌نژاد بر وجود ستادهای پنهان و افراد مخالف با هدفمند کردن یارانه‌ها  نوشت: 

این نخستین‌بار نیست که رئیس‌جمهور از ستادهای پنهان و افراد نامشخص که قصد ضربه زدن به دولت و مردم را دارند سخن می‌گوید و شاید آخرین بار هم نباشد اما نکته اینجاست که این سخنان با چه هدفی مطرح می‌شود؟ به راستی چه کسانی ستاد تشکیل داده‌اند تا به طرح هدفمند کردن یارانه‌ها ضربه بزنند؟چرا کسی به غیر از دولت‌مردان این ستادها را نمی‌شناسد و چرا شواهد روشنی دال بروجود آن در دست نیست؟ 

در ادامه سرمقاله این روزنامه آمده است: 

مردم حق دارند بدانند که چه کسانی ستاد تشکیل داده‌اند تا مردم را از دستیابی به حق خود محروم کنند؟ البته نکته دیگری که در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد سخنان اخیر دو وزیر کابینه است به تازگی وزیر اقتصاد دولت دهم گفته، این دولت، دولت امام زمان است و روز گذشته وزیر کشور هم گفت که این دولت به اندازه 8 برابر دولت‌های قبلی کارکرده است. به راستی وقتی دولتی به‌زعم یک وزیر، دولت امام زمان(عج) باشد و به‌زعم وزیر دیگری به اندازه 8 برابر دولت‌های قبلی کارکرده باشد، آیا هیچ ستادی می‌تواند در کار آن خلل ایجاد کند؟!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین