کد خبر: ۱۱۸۸۳۱
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۸۹ - ۲۳:۳۶

خشم مردم ارومیه از بنرهای تبلیغی بهبهانی در تشییع جنازه قربانیان بوئینگ

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اقدامات نمایشی وزیر راه و ترابری در ارومیه، خشم مردم عزادار این شهر داغدیده را برانگیخت. 

ده‌ها هزار نفر از مردم سوگوار ارومیه که روز سه‌شنبه برای تشییع پیکر‌های عزیزان خود و بدرقه آنها به خانه‌های ابدی‌شان در مرکز شهر گرد آمده بودند، بنرهای بزرگ متعددی را دیدند که با سرعت عمل عجیب وزرات راه، در آن شرایط بحرانی چاپ شده و به بهانه تسلیت حمید بهبهانی و منقش به عکس رنگی آقای وزیر در مسیر تشییع جنازه نصب شده بودند!

تبلیغ برای وزیر، آن هم درست در میان شیون و زاری خانواده‌های قربانیان و در شرایطی که افکار عمومی وزیر راه را مکلف به پاسخ‌گویی و شایسته برکناری می‌دانند، واکنش‌های منفی مردم را به دنبال داشت به‌گونه‌ای که با بالا گرفتن اعتراضات، ساعاتی پس از نصب این بنرها در مسیر تشییع جنازه، مسئولان نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام کردند. 

مردم ارومیه می‌گفتند در حالی که ما مشغول عزاداری بودیم و مجروحان نیز در بیمارستان‌ها با مرگ دست و پنجه نرم می‌کردند، مسئولان راه و ترابری شبانه در حال طراحی، چاپ و نصب بنرهای تبلیغی حمید بهبهانی در خیابان‌ها بوده‌اند!

وزیر راه و ترابری، بلافاصله بعد از سقوط هواپیما، خود را به ارومیه رساند و با خبرنگاران مصاحبه کرد.
 
وی بدون این که از بابت این سانحه که در مجموعه مدیریتی وی رخ داده است عذرخواهی کند، گفت که میزان سقوط هواپیما در ایران و تلفات ناشی از آن در ایران کمتر از سایر کشورهاست!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین