کد خبر: ۱۳۰۵۳۰
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۳

لاهوتی لغو سوال از احمدی‌نژاد را رد کرد

جوسازی نکنید، کسی امضایش را پس نگرفته است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده لنگرود یادآور شد: یکی از خبرگزاری‌های حامی دولت پیامکی مبنی بر اینکه سی نفر از نمایندگان امضایشان را پس گرفته‌اند فرستاد که در همین راستا من پیگیری کردم و با تعدادی از نمایندگان صحبت کردم که آنها این خبر را تکذیب کردند.

به گزارش آفتاب، بعد از اینکه خبرگزاری فارس از منتفی شدن طرح سئوال از محمود احمدی‌نژاد در مجلس شورای اسلامی به علت پس گرفتن امضای تعدای از نمایندگان امضا کننده این طرح خبر داده بود، مهرداد لاهوتی، نماینده اصول‌گرای مجلس در گفت‌و گو با ایلنا یادآور شد: یکی از خبرگزاری‌های حامی دولت پیامکی مبنی بر اینکه سی نفر از نمایندگان امضایشان را پس گرفته‌اند فرستاد که در همین راستا من پیگیری کردم و با تعدادی از نمایندگان صحبت کردم که آنها این خبر را تکذیب کردند. 

این نماینده مجلس گفت: مباحتی که قرار است از رییس‌جمهور سوال شود مهم‌تر از آن است که نمایندگان مجلس به راحتی از خیر آن بگذرند. 

وی افزود: اگر این خبر واقعیت داشته باشد که عده‌ای می‌خواهند امضای‌شان را پس بگیرند (که من بعید می‌دانم) در وقع ضعف خود را نشان داده‌اندو در حد یک نماینده مقتدر مجلس ظاهر نشده‌اند. 

لاهوتی در ادامه با اشاره به اینکه عده‌ای در مجلس به دنبال منتفی کردن این سوال هستند, خاطرنشان کرد: برخی افراد که اتفاقا از جریان اصول‌گرا هم هستند در پی منتفی کردن این سوال هستند که اتفاقا به نظر من کار اشتباهی می‌کنند. 

وی ادامه داد: این افراد به خاطر شخص احمدی‌نژاد به دنبال منتفی کردن سوال از رییس‌جمهور نیستند، بلکه معتقدند فضای عمومی جامعه متشنج خواهد شد و این به نفع کشور نیست چراکه وقتی کشور آرامش نداشته باشد نمی‌توان امور را به درستی پیش برد. 

این عضو کمیسیون عمران با اشاره به اینکه سوال از رییس‌جمهور موجب بالا رفتن عزت کشور می‌شود, یادآور شد: پیش‌بینی من این است که جو سازی‌های پیرامون پس گرفتن امضاها توسط نمایندگان راه به جایی نخواهد برد و قطعا پس از تعطیلات مجلس اعلام وصول خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین