کد خبر: ۱۷۵۳۱۵
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۴

کی‌روش: دنبال پست برای احمدی‌نژاد بودم!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کی‌روش در مورد بازدید رییس جمهور از اردوی تیم ملی گفت: ما صحبت کردیم که اگر بخواهیم رئیس جمهور را به تیم ملی بیاوریم از او در کدام پست استفاده کنیم و او را جایگزین کدام بازیکن کنیم و چه فردی را به خانه بفرستیم تا او را به ترکیب تیم ملی بیاوریم!

فکر می‌کنم بهترین مفهوم حضور لاریجانی و احمدی نژاد این بود که به این نتیجه رسیدیم که به یار دوازدهم نیاز داریم و این بهترین جمع بندی بود. باید بدانیم مالکیت تیم ملی به نام فرد و یا مدیر خاصی نیست.

تیم ملی ایران برای من یا فرد خاصی نیست و متعلق به تمام ملت‌ است و ما در حال خدمتگزاری به این تیم هستیم.

کی‌روش در مورد باخت در برابر لبنان گفت: باید توجه داشته باشیم وقتی بازی را به لبنان می‌بازیم غرور ملی زیر سؤال نرفته و اتفاق هولناکی رخ نداده است. با یک باخت بدترین آدم‌های دنیا می‌شویم.

غرور کشوری مانند ایران که 7 هزار سال قدمت تاریخی دارد با یک باخت از دست نمی‌رود به خاطر اینکه ارزش‌های ملی بسیار بالاتر از یک مسابقه فوتبال هستند.

همین طور وقتی بازی مقابل کره جنوبی را می‌بریم نباید مغرور شویم و با خودخواهی به یک برد ملی نگاه کنیم؛ پس اجازه دهید تمام مطالب را در یک چارچوب درست قرار دهیم.

به گزارش فارس،او همچنین اضافه کرد، بیش از 230 کشور دنیا برای رسیدن به جام جهانی تلاش می‌کنند اما فقط 32 تیم به این خواسته می‌رسند و در تمام این مبارزات هدف ما این است که ایران هم در جمع 32 تیم باشد.

اگر افرادی هستند که فکر کنند حضور ایران در جام جهانی کار راحتی است، هیچ چیز از فوتبال نمی‌دانند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین