کد خبر: ۸۴۷۷۴
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۸۷ - ۰۲:۲۵

فرمان آرا: تاتر را دولتی و فلج می‌خواهند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در حالی که چندی پیش نمایش «مردی برای تمام فصول» به کارگردانی بهمن فرمان آرا قطعی شده بود، بار دیگر اجرای این نمایش متوقف شد. 

به گزارش سرویس هفت هنر آفتاب، روزنامه اعتماد طی گفتگویی با فرمان آرا که در شماره روز چهارشنبه این نشریه منتشر شده است، دلیل این توقف را صادر نشدن مجوز کتبی از سوی مرکز هنرهای نمایشی عنوان کرده است. 

در عین حال بهمن فرمان آرا کارگردان این نمایش ضمن انتقاد به "بی‌مهری های اعمال شده نسبت به تئاتر خصوصی" گفته است: «این تئاتر قرار بود به طور مستقل و با سرمایه‌گذاری خصوصی اجرا شود اما به نظرم صادر نشدن مجوز اجرای این نمایش به خاطر علاقه مسوولان و مدیران تئاتر برای دولتی نگه داشتن این هنر است».
 
فرمان آرا البته دلیل این علاقه را چنین عنوان می کند: «دوست دارند تئاتر همواره نیازمند کمک‌های دولتی باشد و فلج بماند». 

همچنین نگار اسکندرفر به عنوان تهیه کننده این نمایش خصوصی در مورد پیگیری‌های صورت گرفته برای اجرای نمایش «مردی برای تمام فصول» گفته است: «به رغم تمامی پیگیری‌هایی که برای اجرای این نمایش انجام دادم، در آخرین جلسه با مدیر تالار وحدت و مدیر مرکز هنرهای نمایشی به دلیل‌هایی که عنوان نکردند متوجه شدم که تالار وحدت یا تالار اصلی تئاتر شهر را در اختیار ما قرار نمی‌دهند».
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین