کد خبر: ۱۲۵۶۰۸
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۸:۲۶
از سوی برنامه هفت عنوان شد

دستمزد یک میلیارد تومانی گلزار

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: برنامه 7 که در چند هفته اخیر بحث بازیگران سینمای ایران را پیش کشیده است، خبر داد بازیگری برای بازی در دو فیلم و حضور در قسمت‌های آخر سریال در حال پخش‌اش در شبکه ویدیویی، یک میلیارد تومان برای یک سال قرارداد بسته است.

پارس توریسم نوشت: اعلام این خبر از سوی برنامه 7 آنقدر داغ وغیر منتظره بود که فریدون جیرانی مجبور شد در میانه برنامه هفت این توضیح را نیز بدهد که بازیگر فوق توانسته اسپانسری 3 میلیارد تومانی را جور کند و به همین خاطر دستمزدش یک میلیارد تومان بوده است!
 
ازسویی دیگر سایت کافه سینما خبر داده که تصویری که صورت‌اش به هنگام اعلام این خبر توسط برنامه 7  کمرنگ شده بود، عکسی است قدیمی از محمدرضا گلزار که تا به امروز بارها در نشریات و سایت‌های اینترنتی مختلف منتشر شده است. 

تهیه کنندگانی که این روزها در شبکه ویدیویی سریال در حال پخش دارند، برادران آقاگلیان هستند که قهوه تلخ را تولید می‌کنند و سیدکمال طباطبایی که قلب یخی را می‌سازد. با توجه به ورود برادران آقاگلیان به حوزه تهیه کنندگی سینما، (که خبر یکی از همین تولیدات در بخش «پیش تولید» برنامه 7 اعلام شد)، در صورت درست بودن این خبر، احتمال حضور محمدرضا گلزار در مجموعه قهوه تلخ وجود دارد.

در همین برنامه داود رشیدی، رییس انجمن بازیگران در واکنش به نام محمدرضا گلزار گفت: «این نام‌ها می‌آیند و می‌روند. باید ریشه داشت.»

ظاهرا حاشیه‌های اطراف این بازیگر تمامی ندارد. آن هم در شرایطی که مدت‌هاست فیلمی با بازی گلزار در نقش اول روی پرده نرفته، و فیلم‌های تازه‌‌اش در نوبت اکران‌اند. شکل استقبال مردم از این فیلم‌ها درستی یا نادرستی این تصمیم را مشخص خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین