کد خبر: ۹۷۸۶۰
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۳

وزیر کشور: طرح عفاف و حجاب از امسال اجرا می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مصطفی محمد نجار وزیر کشور در حاشیه شورای اجتماعی کشور در جمع خبرنگاران از تصویب طرح ارتقای امنیت اجتماعی در جلسه شورای اجتماعی وزارت کشور خبر داد و افزود: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در جلسه شورای اجتماعی وزارت کشور تصویب شد که جزئیات آن را معاون اجتماعی وزارت کشور اعلام می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب در سال جاری اظهار کرد: ما با توجه به اولویتی که در سیاست‌های و اصول طرح صیانت از حقوق شهروندان داریم، در همین هفته جلسه‌ای برگزار شد که ابلاغیه‌های آن که مربوط به طرح عفاف و حجاب می‌شود اعلام می‌شود و امسال نیز این طرح به اجرا درمی‌آید.

وی در تشریح مصوبات شورای اجتماعی وزارت کشور گفت: تصویب طرح نهاد خانواده و فعال شدن دفاتر مشاوره‌ها و ازدواج آسان با همکاری سازمان ملی جوانان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پیشگیری و مبارزه با اعتیاد و مشروبات الکلی و ترویج قانون‌گذاری که منجر به انضباط اجتماعی و مبارزه با نابهنجاری‌ها و ترویج قانون‌مداری در کشور می‌شود از طرح‌های مصوب بود.

وی تقویت همبستگی ملی، ازدواج آسان و نشاط اجتماعی را از جمله سه موضوع مهم در جلسه امروز شورای اجتماعی وزارت کشور عنوان کرد و افزود: بر این اساس استفاده از مراکز گردشگری در آستانه فصل تابستان که زیر نظر دستگاه‌های کشور است برای عموم راحت‌تر باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۱
0
0
موافقیم عالی آخه پول واسه اذدواج نداریم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین