کد خبر: ۱۷۸۵۲۴
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۸

فهرست ۱۰ خودروی وارداتی که ارز مرجع گرفتند (+جدول قیمت‌های جدید)

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به تازگی قیمت جدید برخی از انواع خودروهای وارداتی را اعلام کرده است که قیمت‌گذاری جدیدی برای آنها مصوب شده که پایه آن استفاده این خودروها از ارز مرجع بوده است.

به گزارش مهر، بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان میان مسئولان دولتی و رسانه‌ها مبنی بر استفاده خودروهای وارداتی از ارز مرجع، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به تازگی قیمت‌های جدیدی را برای انواع خودروهای وارداتی مصوب کرده که مبنای قیمت‌گذاری آنها، استفاده این خودروها برای واردات از ارز مرجع بوده است.

این قیمت‌گذاری در شرایطی اعمال شده است که دولت همواره منکر ارایه ارز به واردات کالاهای لوکس به ویژه خودرو بوده است و در مقابل، تعداد زیادی از کالاهای حساس و ضروری مورد نیاز مردم و مواد اولیه مورد نیاز صنعتگران، پشت درهای بسته دریافت ارز با نرخ مرجع و حتی نرخ مبادله‌ای در مرکز مبادلات ارزی مانده بودند.

حال در شرایطی نرخ مرجع برای قیمت‌گذاری برخی از انواع مدل‌های خودروهای وارداتی در نظر گرفته شده که بازار خودرو با تلاطم بسیار مواجه است و قیمت‌ها به شیوه فزاینده‌ای در بازار بالا رفته است.

بر این اساس، مهر فهرست کامل ۱۰ خودروی وارداتی به همراه قیمت‌های آنها را که به تازگی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان قیمتگذاری کرده را منتشر می‌کند:

{$old_album_178524}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
0
0
به نظر نمیرسه حقیقت داشته باشه. اگه نصف این قیمت هم بشه باز هم پولمون برای ارزونترینش نمیرسه. سوال اینجاست چرا خودروهای ارزونتر ارز مرجع نمیگیرن. خودروهایی با این قیمت کالای لوکس محسوب نمیشه اما خودروهای ارزون لوکس!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
0
1
دارو ارز مرجع تمی گیره اما خودرو می گیره . این یعنی چی؟!
آقای خمس پرداز ( واردکننده خودرو )
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
0
0
سلام
منظور شما داروی نظافت است ؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین