کد خبر: ۱۷۱۷۸۸
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۳:۱۸

ویلانشینی در تهران با هر متر ۱۰ میلیون تومان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اقتصاد ایران آنلاین: ویلانشینی و زندگی در خانه‌ای که مجهز به باغ و فضای سبز است و می‌توان در آن از هوای پاک هم بهره برد به این سادگی و آسانی هم نیست. زیرا برای خرید چنین ویلایی در نواحی شمالی تهران باید حداقل برای هر متر آن 10 میلیون تومان پرداخت شود. بنابراین اگر این ویلا 1000 متری باشد قیمت خرید این ویلا به 10.000.000.000 تومان خواهد رسید. همینطور که مشاهده می‌شود حتی شمردن صفرهای این عدد هم سخت است چه برسد به آستین بالا زدن برای خرید چنین ویلایی!

با این وجود نباید تصور کرد که ویلایی با قیمت هر متر 10 میلیون تومان یک گزینه خیالی‌است. زیرا در خیابان پاسداران، گلستان پنجم ویلایی 1000 متری وجود دارد که هر متر آن 10 میلیون تومان قیمت دارد. وضعیت این ملک مسکونی‌است و جنوبی هم هست. این ویلا همچنین از امکانات زندگی کاملی برخوردار است.

همچنین در محله دزاشیب تهران ویلایی 480 متری مسکونی به قیمت هر متر 12 میلیون تومان به فروش گذاشته شده‌است که قیمت خرید کلی آن 5 میلیارد و 760 میلیون تومان عنوان شده‌است. در جدول زیر می‌توانید قیمت ویلاهای نواحی شمالی تهران را مشاهده کنید. قیمت‌های این جدول به میلیون تومان است و قیمت‌ها از سایت ایران‌فایل استخراج شده‌اند.

{$old_album_171788}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
0
0
خدا بده شانس!!
ناشناس
|
Sweden
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
0
0
اينها شانس نيستند انسانها اكر درست باشند يك شانس واقهي هستند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین