بارش سیل‌آسا باران در ۱۶ استان

بارش سیل‌آسا باران در ۱۶ استان

سازمان هواشناسی از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید طی امروز تا یکشنبه آینده خبر داد و اعلام کرد: بارش‌های امروز ۱۴ اردیبهشت ماه در ۱۶ استان شدید است.
روایتی از تاثیرات حضور گشت ارشاد در خیابان‌ها
از کسادی بازار زنانه‌فروشان تا کارت کشیدن ۳ میلیونی برای عقب رفتن روسری

روایتی از تاثیرات حضور گشت ارشاد در خیابان‌ها

در مقابل پاساژ علاء‌الدین همه چیز عادی است و رفت و آمد‌های مردانه، برای خرید و فروش، دلالی موبایل و لوازم جانبی آن جریان دارد. نیم کیلومتر آن‌طرف‌تر، خودروی پلیس کمی مانده به تقاطع ولیعصر در خیابان جمهوری ایستاده است. مردی با لباس‌های تیره، دستش را جلوی ام. وی. ام سیاه رنگ می‌گیرد تا ماشین را برای توقیف به پارکینگ ببرند. هر چه به سمت بازار لباس در خیابان ولیعصر نزدیک‌تر می‌شوید، خلوت‌تر است، با اینکه هنوز ون سفید گشت، کنار خیابان مستقر نشده است.
تلویزیون‌های UHD واقعی را بشناسید 
تبلیغات

تلویزیون‌های UHD واقعی را بشناسید 

بازار انواع تلویزیون‌ها از جمله تلویزیون شهری از آن دست بازار‌هایی می‌باشد که به طور مرتب دستخوش تغییر و پیشرفت است و ما هر روز شاهد فناوری جدید و به روزی در این زمینه هستیم به طوری که کمپانی‌های مختلف در رقابت سرسختی با یک دیگر هستند...
احمدیان در سن‌پترزبورگ چه می کند؟

احمدیان در سن‌پترزبورگ چه می کند؟

دبیر شورای عالی امنیت ملی در سفر به سن‌پترزبورگ ضمن شرکت در دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات عالیرتبه مسؤول در امور امنیتی و ارائه بسته پیشنهادی پنج بندی درباره امنیت اطلاعات و هشدار به کشور‌هایی که اجازه استقرار مراکز امنیت سایبری خود را به رژیم صهیونیستی داده‌اند، یادداشت تفاهم امنیتی نیز با همتای روس خود امضا کرد.