کد خبر: ۱۳۴۰۳۷
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۰

گم شدن 17 ورزشكار دختر و پسر ایرانی در كره!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بی‌خبری از تیم ملی اسكیت سرعت ایران همچنان ادامه دارد. بعد از گذشت چند روز شروع مسابقات جهانی در كره‌جنوبی هنوز یک خبر هم درباره نتیجه رقابت دختران و پسران اسكیت به ایران نرسیده است البته فدراسیون اسكیت كه سابقه بی‌خبری در كارنامه‌اش پیش از این ثبت شده علت بی‌خبری از ۱۷ ورزشكار دختر و پسر اسكیت را كه به همراه وزیری (رئیس فدراسیون) به كره‌جنوبی رفته‌اند، گرانی سیم‌كارت اعلام كرده است.

در واقع فدراسیونی‌ها در جواب خبرنگاران كه برای پیگیری اخبار مربوط به مسابقات جهانی با فدراسیون تماس گرفته و درخواست شماره تلفن كرده این جواب را داده‌اند.

آنها گفته‌اند كه به دلیل گرانی سیم كارت، مسئولان و كادر فنی نتوانسته‌اند سیم كارتی تهیه كنند و تنها از طریق ایمیل، یك یا ۲ خبر برای فدراسیون ارسال شده است.

این در حالی است كه از ۵ شهریورماه مسابقات قهرمانی جهان دوومیدانی در كره‌جنوبی شروع شده و اخبار مربوط به آن در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.

بدون در نظر گرفتن حضور خبرنگارانی كه به همراه تیم دوومیدانی سفر كرده‌اند، باز هم دلیل فدراسیون اسكیت منطقی نیست.

پیش از این هم سابقه بی‌خبری از تیم‌های اسكیت وجود داشته كه در این خصوص وقتی كه تیم اسكیت هاكی ایران به مسابقات جهانی ایتالیا رفت هم شماره‌ای در اختیار خبرنگاران قرار نگرفت و فدراسیون مدتها از تیم اعزامی بی‌خبر بود.

البته شماره‌ای از هتل اقامت تیم ملی وجود دارد اما گویا از این طریق هم نمی‌توان مربیان و مسئولان مربوطه را در این هتل پیدا كرد.

گفتنی است؛ تیم ملی اسكیت سرعت ایران از ۸ شهریورماه راهی كره جنوبی شده و تا دیروز فقط یک خبر از این رقابتها و تیم اعزامی روی خروجی سایت فدراسیون قرار گرفته بود آن هم خبری كه به نتایج مسابقات ارتباطی نداشت و مربوط به افتتاحیه مسابقات بود!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین