کد خبر: ۱۳۹۴۲
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۸۴ - ۰۱:۱۶

خداحافظی مهدوی کنی از سیاست

آفتاب‌‌نیوز :  براي اين دانشگاه انتخاب شود.در این زمینه به نظر می رسد،شانس باقري كني برادر مهدوي كني و قائم مقام حال حاضر ریاست اين دانشگاه از دیگر نامزدها بیش تر است.

دانشگاه امام صادق در سال 1361 با هیات موسسی متشکل از آقایان خامنه اي، مشكيني،مهدوي كني،اميني و امامي كاشاني تاسیس شد و از همان ابتدا نیزرياست آن بر عهده مهدوي كني بود.

درباره علل کناره گیری مهدوی کنی از مسئولیت های خود بطور رسمی چیزی اعلام نشده است اما او ماه گذشته به دليل بيماري قلبي در بيمارستان بستري شد و در پاره ای از روزها حتی پزشكان معالج اش،حال وي را نامساعد توصيف كردند.به نظر می رسد که پزشکان از مهدوی کنی خواسته اند تا همه ی فعاليت هاي خود را تعطيل کند.

در حال حاضر بنا بر گزارشات موجود وی در دفتر كار خود نيز حضور پیدا نمی کند.مهدوی کنی از اعضای شورای انقلاب و عضو مجلس خبرگان تدوین قانون اساسی در 27 سال گذشته،سرپرست كميته های انقلاب،عضو شوراي نگهبان،وزير كشور،نخست وزير موقت و عضو مجمع تشخيص مصلحت بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۸۴/۰۶/۲۸
0
0
شما با اين سايتتان دست هرچه آرسن لوپن بوده را از پشت بسته ايد. انصافا براي خودتان ميگويم از شما بعيده و به آبروي شما لطمه وارد ميكنه اين سايت. ضمنا خبر دزدي هم شيوه خوبي نيست. خبرنگار محترم شما دقيقا اين خبر را از روي سايت فردا كپي كرده. حداقل به اين سارقان حقوق نده برادر سابق
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین