کد خبر: ۲۱۷۶۸۰
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۴

ارائه طرح جدید اشتغال به روحانی

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه از تدوین بسته سیاستی جدید برای حکمرانی در بازار کار برای رئیس جمهور خبر داد و گفت: برای انجام کارهای اجرایی آماده می شوم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حسن طایی در مراسم معارفه خود به عنوان معاون جدید توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه گفت: بسته سیاستی برای حکمرانی در بازار کار برای دکتر روحانی تهیه شده و باید آنچه در این بسته وجود دارد را با آنچه در حکمم آمده تلفیق کنم و برای انجام کارهای اجرایی آماده شوم.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اظهارداشت: من از سال 63 رشته اقتصاد را به صورت کاملا هدفمند انتخاب و اقتصاد کار را نیز در راستای همین هدف دنبال کردم و تاکنون هر کاری انجام داده ام بی مناسبت با حوزه کار نبوده است.

طایی با اشاره به تجربیات دانشگاهی خود خطاب به مدیران کل و دیگر همکاران خود که در جلسه حضور داشتند بیان داشت: برای موفقیت در کار اجرایی باید با شما جلساتی داشته باشم تا از حاصل مطالعاتی که داشتم و تجربیات شما همکاران، طرح های خوبی برای اجرا بیرون بیاید.

وی افزود: قبلا به صورت مشاوره با وزرا و معاونین قبلی این وزارتخانه کار می کردم و زمان پیشنهاد سمت جدید نگران انجام وظایف محوله بودم ولی با دیدن شما خیلی خوشحال شدم و احساس می کنم می توانیم با هم کار را پیش ببریم.

این مقام مسئول در وزارت تعاون، کار و رفاه گفت: می خواهم در زمان رفتن من از این وزارتخانه هم خدا از من راضی باشد و هم شما همکاران و تلاش من بر این است که در زمینه توسعه و ارتقاء سطح سرمایه انسانی تلاش کنم.

همچنین علی اکبر لبافی معاون پیشین کارآفرینی و اشتغال نیز در این مراسم ضمن اشاره به سوابق اجرایی خود در طول 30 سال خدمت در حوزه کار گفت: در طول سال های خدمت خود سخت کوشی را سرلوحه فعالیت های خود قرار دادم و هر جا خدمت کردم ملاک اصلی من انجام کار بود.

به گزارش مهر، وی با دفاع از طرح کارورزی توام با کار که در زمان معاونت خود در دولت تصویب شده است گفت: این طرح هم می تواند چالش های بازار کار را برطرف کند و هم می تواند همه کارورزان را جذب بازار کار کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین