کد خبر: ۲۴۲۶۸۲
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴

آخر هفته منتظر هوای گرمتر باشید/ سیلاب و بارندگی در 4 استان

مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت:اواخر هفته هوا گرمتر می شود و بیشتر استانها هوای گرم تابستانی را تجربه می کنند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: احد وظیفه به خبرآنلاین اعلام کرد: امروز پنج شنبه بارندگی‌ها در نیمه شرقی کشور و بخش‌های مرکزی را فرا می‌گیرد و پیش‌بینی می‌شود که بارندگی‌ها در استان‌‌های کرمان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی و خراسان رضوی از شدت بیشتری برخوردار شود .

او ادامه داد: از این رو امکان سیلابی شدن رودخانه و مسیل ها امروز پنج شنبه استان های کرمان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی و خراسان رضوی وجود دارد.

وظیفه گفت: بارندگی‌ها در استان‌‌های یزد، شرق سمنان و همچنین فارس و اصفهان با شدت کمتری ادامه دارد.

او ادامه داد: بنابراین مطابق نقشه های پیش یابی هواشناسی در روز دوشنبه در نیمه شرقی کشور، بخش هایی از نواحی مرکزی و ارتفاعات شرقی البرز وشرق دریای خزر، در ساعت بعد از ظهر افزایش ابر، وزش باد،رگبار باران، رعد و برق و در برخی نقاط با احتمال بارش تگرگ پیش بینی می شود.

او با بیان اینکه پدیده گرد و غبار از عراق و شمال عربستان به شهرهای مرزی کشوروارد می شود گفت: دمای هوا در اکثر نقاط کشور از اواخر هفته جاری افزایش قابل توجهی می‌یابد به‌طوری‌که مانند روزهای گرم تیر و مرداد می شود.

وظیفه در مورد وضعیت آب و هوا در روزهای سه شنبه وچهارشنبه گفت: در این دو روز بارش ها محدود به نوار شرقی کشور می شود.

او ادامه داد: روز پنجشنبه در برخی نقاط شمال غرب، سواحل دریای خزر و ارتفاعات غربی البرز ابرناکی، بارش پراکنده،رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین