کد خبر: ۳۲۴۰۲۴
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

تاکتیک‌ داعش برای حکمرانی بر مردم سوریه

گروه تروریستی داعش در ادامه سیاست‌هایش برای ایجاد رعب و وحشت میان ساکنان مناطق تحت اشغال خود، با توزیع بروشورهایی ساکنان این مناطق را به "قتل‌عام" تهدید کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
داعش در تازه‌ترین اقداماتش برای ترساندن مردم سوریه و ایجاد فضای وحشت در مناطق تحت اشغال خود، بروشورهایی را منتشر و توزیع کرده که در آن‌ها مردم این مناطق به قتل عام جمعی به دلیل اعتقاداتشان تهدید شده‌اند.

به گزارش ایسنابه نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ، بیشتر رهبران داعش خارجی هستند و مورد قبول ساکنان محلی چه در سوریه و چه در عراق نیستند و داعش با ایجاد وحشت در میان مردم و نیز تدوین قوانین سخت‌گیرانه تلاش دارد حکومت کردن بر مناطق تحت کنترل خود را آسان‌تر کند.

در این بروشورها که به ویژه در استان حماه و در مناطقی چون الرستن منتشر شده آمده است: وقتی با حاکمان اسلامی مخالفت می‌کنید کافر به حساب می‌آیید و زمانی که با حاکمی انقلابی مخالفت می‌کنید خائن هستید و مجازات هردو مرگ است. بداند که دین و انقلاب شما را به ایستادن در برابر ظلم دعوت می‌کند.

براساس گزارش اسپوتنیک داعش همه ساکنان این مناطق را که مخالف احکام و دستورات این گروه تروریستی هستند و نیز روستاییانی را که حامی آن‌ها نیستند، کافر می‌خواند و آن‌ها را به طور مستمر هدف حملات مسلحانه قرار می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین