کد خبر: ۵۴۹۴
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۸۴ - ۱۷:۳۲
گنجی خطاب به معین :

حالا که آمده اید، بایستید!

آفتاب‌‌نیوز :
 مصطفي معين در اين ديدار خطاب به اكبر گنجي، گفت: در تمام اين مدت دل من پيش شما بود و طبيبانه، دوستانه و به عنوان يك شهروند نگران حالتان بودم. 

معين اظهار داشت: پس از اعلام تاييد صلاحيت من كه با آن ترتيبي كه مطلع هستيد، اتفاق افتاد، راحت‌‏تر بودم كه كنار بكشم، اما نتوانستم خود را مجاب كنم كه از مسووليت اجتماعي شانه خالي كرده و در خانه بنشينم، بنابراين ايستادگي را در شركت ديدم.
 
گنجي نيز در اين ديدار با تأكيد بر استقامت و ايستادگي سياستمداران بر اصول خود، گفت: ما مصدق ديگري مي‌‏خواهيم و پيشنهاد من به شما اين است كه سخنگوي نيروهاي محذوف و سرخورده جامعه باشيد كه بيشترين ظلم و ستم را تحمل كرده و مي‌‏كنند.
گنجي ادامه داد: حالا كه آمده‌‏ايد سخنگوي اين بخش از جامعه شويد، بايستيد و به دوستانتان هم بگوييد كه مقاومت كنند و بايستند. 

معين نيز با تأكيد بر اصل ايستادن و استقامت و در تاييد سخنان گنجي، اظهار داشت: همه بايد مدافع آرمان‌‏ها و اصولمان باشيم نه اين كه يك نفر به تنهايي بايستد، يك جمع بايد بايستد. 

وي تصريح كرد: بيشترين انگيزه من براي حضور در عرصه رقابت انتخاباتي، چيزي غير از احقاق حق كساني كه حقوق‌‏شان تضييع شده نيست. 

وي گفت: حاضريم در راهي كه در پيش گرفته‌‏ايم، هزينه هم بدهيم، اما در عين حال كه نبايد از آرمان‌‏هايمان صرف‌‏نظر كنيم، بايد سعي كنيم تا هزينه‌‏ها نيز به حداقل برسد.
گنجي نيز در ادامه اين ديدار خطاب به معين، گفت: اميدوارم گرفتار محافظه‌‏كاري نشويد و بر همين اصولي كه امروز مي‌‏گوييد، پايبند باشيد. 

معين نيز پاسخ داد: انسان زماني كه معيار داشته باشد، از اصول خود كوتاه نمي‌‏آيد، شما هم دعا كنيد وفاي به عهد داشته باشيم و بايستيم البته شما هم بايد كمك كنيد تا بتوانيم بر همين منوال ادامه دهيم. 

اكبر گنجي در طول شش سال حضور در زندان به بيماري آسم و تنگي نفس مبتلا شده است كه در اعتراض به شرايط نگهداري و خود مقاومت مسوولان زندان براي ادامه درمان گنجي در بيرون از زندان به مدت 11 روز اعتصاب غذا كرد و مسوولان به ناچار با مرخصي گنجي و ادامه درمان بيماري تحت نظر متخصصان موافقت كردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین