کد خبر: ۶۹۰۶۱۰
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲

رقم قرارداد عجیب گل‌محمدی با پرسپولیس صحت دارد؟

حاشیه‌های دندانپزشک وزیر ورزش در سطح اول فوتبال ایران تمام نمی‌شود.
رقم قرارداد عجیب گل‌محمدی با پرسپولیس صحت دارد؟
آفتاب‌‌نیوز :

مدیری که ابهامات بیشماری درباره مدیریت کوتاهش در پرسپولیس مطرح شده است، همزمان با دور جدید اختلاف با سرمربی سرخ‌ها فایل جدیدی از صحبت‌های خارج از اصول اخلاقی اش منتشر شده که بار دیگر انتخاب سلطانی‌فر را زیر سوال می‌برد.

او با ادبیاتی عجیب که بین مدیران مرسوم نیست، همانند یک فرد کوچه‌بازاری درباره سرمربی پرسپولیس صحبت کرده و گفته که یحیی تصور داشته که او نازش را می‌کشد منتهی او (رسول‌پناه) به سرمربی تیمش گفته که فکر کردی من به تو باج می‌دهم؟

سرپرست سابق پرسپولیس در ادامه صحبت هایش درباره قرارداد یحیی گل‌محمدی دست به افشاگری تکان دهنده زده است و گفته که یحیی برای قرارداد ۳ ساله با باشگاه پرسپولیس اول ۲۰ میلیارد تومان خواسته، اما رسول پناه خواسته او را از اتاق بیرون کند و عصبانی شده که یحیی ۵ میلیارد تومان تخفیف داده و به عدد ۱۵ میلیارد تومان رسیده است.

یحیی همراه با پرسپولیسی‌ها قهرمان لیگ برتر شده و به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است، اما این مبالغ در صورت صحت و اثبات، تکان دهنده است و پرداخت آن توسط یک تیم بدهکار دولتی جای سوال و ابهام دارد.

حالا باید منتظر بررسی این ادعا توسط نهاد‌های نظارتی باشیم چراکه فوتبال ورشکسته ایران به هیچ عنوان توانایی پرداخت چنین ارقامی را ندارد.

در صورت کذب بودن این ادعا هم شخص وزیر ورزش باید پاسخگوی انتخاب و انتصاب حزبی اش در فوتبال باشد. تا اینجا که کسی حاضر به تکذیب یا تایید این رقم نجومی نشده است.

منبع: تابناک
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین