کد خبر: ۶۹۳۸۵۲
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۶

واکنش جامعه ورزش ایران به درگذشت علی انصاریان

در پی درگذشت علی انصاریان مدافع اسبق سرخآبی‌ها، نهادها و شخصیت‌های مختلف ورزشی با ارسال پیام با هوادران فوتبال و طرفداران این بازیکن ابراز همدردی کردند.
واکنش جامعه ورزش ایران به درگذشت علی انصاریان
آفتاب‌‌نیوز :

«علی انصاریان» ساعتی پیش به خاطر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان فرهیختگان تهران درگذشت. او سابقه بازی در تیم های بزرگی مانند درسپولیس، استقلال تهران و سایپا را در کارنامه دارد. علی پروین، علی دایی، یحیی گل‌محمدی، فرهاد مجیدی، حمید مطهری و رضا شاهرودی از جمله پیشکسوتان و مربیانی بودند که از نخستین دقایق انتشار خبر فوت انصاریان، این ضایعه را به فوتبال ایران و طرفداران تسلیت گفتند.

همچنین باشگاه استقلال تهران و جامعه کشتی نیز با انتشار پیام‌های جداگانه نسبت به مرگ وی واکنش نشان داده و آن را غمی برای فوتبال کشورمان دانستند.

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، حمید سوریان دارنده هفت مدال طلا جهان و المپیک، نیما نکیسا دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران و کمال کامیابی نیا بازیکن پرسپولیس از دیگر چهره‌هایی بودند که نسبت به مرگ انصاریان واکنش نشان داده و آن را به جامعه فوتبال تسلیت گفتند. علی کریمی یکی از هم‌بازیان سابق انصاریان نیز در پست اینستاگرامی درگذشت انصاریان را تسلیت گفت. جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی و سرمربی کنونی باشگاه فولاد خوزستان نیز درگذشت مدافع اسبق استقلال را تسلیت گفت.

وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال و مهدی رحمتی سرمربی شهر خودرو از دیگر چهره‌های ورزشی بودند که نسبت به مرگ انصاریان واکنش نشان دادند. همچنین سردار آرمون مهاجم ایرانی تیم زنیت سن پطرزبورگ با انتشار پیامی در فضای مجازی، درگذشت انصاریان را تسلیت گفت. حامد لک دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران نیز با انتشار عکسی از انصاریان در فضای مجاز نسبت به فوت این پیشکسوت فوتبال واکنش نشان داد.

کمیل قاسمی قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن و حسن یزدانی نابغه کشتی جهان نیز درگذشت انصاریان را تسلیت گفته و آن را ضایعه‌ای برای فوتبال ایران قلمداد کردند. در پی درگذشت علی انصاریان مدافع اسبق استقلال و پرسپولیس، علیرضا دبیر دارنده مدال طلا المپیک ۲۰۰۰ سیدنی و رییس فدراسیون کشتی نیز فقدان این پیشکسوت را تسلیت گفت.

«علی انصاریان» بازیکن اسبق سرخآبی‌های پایتخت که از دوم بهمن‌ماه بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان فرهیختگان بستری بود امروز (چهارشنبه ۱۵ بهمن‌ماه) در ۴۳ سالگی درگذشت. انصاریان که ۶ بازی ملی هم در کارنامه داشت در سن ۳۴ سالگی از دنیای حرفه‌ای فوتبال خداحافظی کرد. «مهرداد میناوند» بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس نیز هشتم بهمن ماه به دلیل ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت.

انصاریان در سی‌ونهمین دوره جشنواره فیلم فجر هم، یک فیلم روی پرده داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین