کد خبر: ۶۹۴۵۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱

ترزا می به شوهرش گفت ترامپ دستش را گرفته است!+عکس

طبق مستند جدیدی که روز یکشنبه منتشر شد، نخست‌وزیر سابق انگلیس قبل از آنکه عکس‌های مربوط به دیدار او و دونالد ترامپ در جهان پخش شود، با همسرش تماس گرفته بود تا به وی اطلاع دهد که ترامپ دستش را گرفته است!
آفتاب‌‌نیوز :

 ترزا می پس از تبدیل شدن به اولین رهبر خارجی که پس از انتخاب ترامپ با وی دیدار کرد، سفر دیگری را در ۲۰۱۷ به کاخ سفید ترتیب داد تا رئیس جمهور وقت را قانع کند به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) پایبند باشد و درباره رابطه وی با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه صحبت کند.

به گزارش اسپوتنیک، "فیونا مک‌لئود هیل" که به عنوان رئیس ستاد مشترک کابینه انگلیس (داونینگ استریت) فعالیت می‌کرد به "نورما پرسی"- فیلمسازی که مجموعه سه‌گانه بی‌بی‌سی با نام "ترامپ بر جهان مسلط می‌شود" را ساخته- گفت: دونالد ترامپ هنگام عبور از ردیف ستون‌ها دست نخست‌وزیر انگلیس را نگه داشته بود که همه ما را غافلگیر و ظاهراً ترزا می را هم شوکه کرده بود.

وی ادامه داد: ترزا می نمی‌توانست دستش را پس بکشد، بنابراین گیر افتاده بود... و اولین چیزی که گفت این بود که "باید قبل از آنکه رسانه‌ای شود، با فیلیپ تماس بگیرم و بگویم دست مرد دیگری را در دست گرفته‌ام"!

ترزا می به شوهرش گفت ترامپ دستش را گرفته است!+عکس

با این حال ترزا می قبل از آنکه بتواند با همسرش تماس بگیرد، ظاهراً باید در مراسم ناهاری به میزبانی ترامپ حضور پیدا می‌کرد.

ترزا می در سال ۲۰۱۸ نیز حین سفر ترامپ به انگلیس، دست در دست وی دیده شد. ترامپ قبل از یک کنفرانس مطبوعاتی در خانه بیرون از شهر نخست‌وزیر انگلیس قبل از بالا رفتن از پله‌ها، دست وی را گرفت.

نگه داشتن مکرر دست ترزا می از سوی ترامپ، به طرح انتقادی از سوی نمایندگان مخالف انجامید که گفته بودند ترزا می بیش از اندازه مطیع رئیس جمهور آمریکا است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
0
0
یارو عقل درست و حسابی که نداشت . برخوردش با ملکه انگلیس جالب تر هم بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
0
0
محمود خودمونو یادتون رفته با ننه چاوز؟؟؟؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین