کد خبر: ۷۲۳۴۶۶
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۵

ضرر چشمگیر ماینرها از اعمال ممنوعیت‌های چین

بیت‌دیجیتال شرکت استخراج بیت‌کوین مستقر در نیویورک که عملیات قابل‌توجهی در چین داشته، ضرر چشمگیری را در دو ماهه نخست امسال به ثبت رساند
ضرر چشمگیر ماینرها از اعمال ممنوعیت‌های چین
آفتاب‌‌نیوز :

بیت‌دیجیتال شرکت استخراج بیت‌کوین مستقر در نیویورک که عملیات قابل‌توجهی در چین داشته، ضرر چشمگیری را در دو ماهه نخست امسال به ثبت رساند. این عملکرد به دلیل ادامه جابجایی ماشین‌های استخراج مستقر در چین به آمریکای شمالی بوده است.

در سه ماهه دوم سال جاری، شرکت بیت‌دیجیتال ضرر ۱٫۳۴ میلیون دلاری را به ثبت رسانده است. که به نسبت مدت مشابه سال قبل رشد چشمگیری داشته است. این شرکت در سال قبل ۲۵۰ هزار دلار ضرر کرده بود.

از ماه آوریل تا ژوئن، بیت‌دیجیتال ۱۴ هزار و ۵۰۰ ماینر خود را به آمریکا فرستاده است و انتظار دارد که این انتقال از چین به آمریکا را در سه ماهه سوم ۲۰۲۱ کامل کند.

این شرکت گزارش داده تا پایان ژوئن، ۱۴۵۰۰ ماینر منتقل شده، ۹۴۸۴ ماینر در چین مانده، ۷۰۹۰ دستگاه در آمریکا و ۱۴۲۶ در کانادا وجود دارند.

از فوریه ۲۰۲۰ تا ژوئن ۲۰۲۱ این شرکت در مجموع بیش از ۳۰۸۶ بیت‌کوین از استخراج کرده بود. در سه‌ماهه دوم میزان استخراج این شرکت تنها ۵۶۳ بیت‌کوین تولید کرده است. بیت‌دیجیتال مدعی است که انتقال جهانی ماینرها از چین به کشورهای دیگر مدتی است آغاز شده است.

مدتی است که چین فعالیت ماینرها را ممنوع کرده و بسیاری از استخراج‌کنندگان تجهیزات خود را در چین تعطیل کرده و به مکانی دیگر بردند. کشوری که مقررات آزادانه‌‌تری در حوزه رمزارزها داشته و قیمت برق هم در آنجا ارزان‌تر باشد. بسیاری از ماینرهای چینی حالا به قزاقستان، آمریکای شمالی و اروپای شمالی نقل مکان کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین