کد خبر: ۷۲۵۰۹۴
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵

قاچاقچیان مسلح در کرمانشاه زمینگیر شدند

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از انهدام یک باند مسلح تهیه و توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، کشف ۱۷ کیلوگرم گُل و شیشه و تعداد زیادی سلاح و مهمات از آن ها خبر داد.
قاچاقچیان مسلح در کرمانشاه زمینگیر شدند
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ «سمین فلاحی» گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت اعضای یک باند در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی مخفیگاه اعضای باند در شهرک جهاد و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

سرهنگ فلاحی تصریح کرد: در این بازرسی ۱۲ کیلوگرم گُل، حدود پنج کیلوگرم شیشه و همچنین ۲۳ لیتر شیشه مایع کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خاطرنشان کرد: علاوه بر مواد مخدر کشف شده سه قبضه اسلحه، پنج تیغه خشاب و ۴۱۷ عدد فشنگ نیز از مخفیگاه اعضای باند به دست آمد.

وی همچنین از توقیف یک دستگاه خودرو سواری متعلق به قاچاقچیان خبر داد و گفت: در این راستا ۲ نفر دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف محموله قاچاق در روانسر

رئیس پلیس روانسر از کشف یک محموله قاچاق شامل لوازم آرایشی - بهداشتی و لوازم آشپزخانه به ارزش ۲ میلیارد ریال خبر داد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان حین گشتزنی به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

سرهنگ «ایمان مرادی» افزود: در بازرسی های انجام شده سه هزار و ۴۳۴ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و یک هزار و ۱۲۰ عدد انواع لوازم آشپزخانه قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف شد.

وی در پایان از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین