کد خبر: ۷۶۹۸۲۵
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۷

شاهکار خوشه طلایی و توقف ملوان/مس به صدر جدول رفت

هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ دسته یک (آزادگان) با برگزاری ۸ دیدار پیگیری شد که طی آن مس کرمان به لطف برتری برابر قشقایی شیراز و شکست ملوان برابر خوشه طلایی ساوه به صدر جدول رفت.
شاهکار خوشه طلایی و توقف ملوان/مس به صدر جدول رفت
آفتاب‌‌نیوز :

در دیدار‌های این هفته و در ۸ بازی برگزار شده صدر جدول دستخوش تغییر شد، خوشه طلایی ساوه در این هفته دست به کار بزرگی زد و ملوان صدرنشین را در خانه با نتیجه ۲ بر یک از پیش رو برداشت. در همین هفته مس کرمان یک بر صفر قشقایی شیراز را در دیداری خانگی شکست داد تا به صدر جدول برود.

شمس آذر قزوین ۲ بر صفر شاهین شهرداری بوشهر را برد و جدال تیم‌های ساپیا و استقلال ملاثانی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در دیگر بازی امروز، مس شهر بابک در دیداری خانگی به مصاف آرمان‌گهر رفت که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. جدال تیم‌های خیبرخرم آباد و شهرداری همدان نیز با برتری یک بر صفر خیبر به پایان رسید. این بازی به دلیل قطع برق یکی از نورافکن‌های استادیوم تختی خرم‌آباد، با وقفه‌ای طولانی مواجه و پس از ۵۰ دقیقه دوباره بازی از سر گرفته شد.

در دیگر دیدار این هفته، شهرداری آستارا نیز با یک گل مغلوب رایکا بابل شد. در این بازی فرشید پاداش در دقیقه ۴۳ از زمین بازی اخراج شد تا شهرداری باقی بازی را با یک بازیکن کمتر ادامه دهد. دیدار دو تیم پارس جنوبی و ماشین سازی تبریز نیز با برتری ۲ بر یک میزبان به پایان رسید.

با پایان رقابت‌های این هفته مس کرمان با ۵۸ امتیاز به صدر رفت و ملوان نیز با همین امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت. آرمان‌گهر نیز با ۵۰ امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داده است. رقابت‌های لیگ دسته یک در ۳ هفته پایانی با معرفی چهره‌تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر به پایان خواهد رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین