کد خبر: ۸۱۳۴۸۴
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶

ادعای روزنامه دولت: کامیونداران نه تنها اعتصاب نکردند بلکه بیشتر کار کردند

روزنامه ایران نوشت: در هفته ادعایی برای اعتصاب کامیونداران، نه تنها این برنامه موفق نبود، بلکه گزارش‌های رسمی نشان می‌دهد در این مدت صدور بارنامه‌ها نیز افزایش یافته است.
ادعای روزنامه دولت: کامیونداران نه تنها اعتصاب نکردند بلکه بیشتر کار کردند
آفتاب‌‌نیوز :

در حالی که مسئولان نیز بر اعتصاب کامیون‌داران اذعان کرده و بر حل مشکلات آنان تاکید کرده بودند روزنامه دولت مدعی شده کامیونداران نه‌تنها اعتصاب نکردند بلکه بیشتر کار کردند.

ایران نوشت: در هفته ادعایی برای اعتصاب کامیونداران، نه تنها این برنامه موفق نبود، بلکه گزارش‌های رسمی نشان می‌دهد در این مدت صدور بارنامه‌ها نیز افزایش یافته است. در این‌باره سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد که طی روزهای ۱۲ تا ۱۹ آذرماه امسال، ۷۷۹ هزار فقره بارنامه برای کامیونداران صادر شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۴.۴ درصدی را نشان می‌دهد.

این روزنامه در ادامه نوشت: رشد بارنامه‌های صادره نشان‌دهنده ناکام ماندن ضدانقلاب در همراه کردن کامیونداران با برنامه‌های براندازانه خود است. اما به رغم این شکست سخت، این جریان در فضای مجازی مدعی اجرای برنامه اعتصاب شد و حتی از آن با صفت «فراگیر» یاد کرد. این درحالی است که مطابق این آمارها، آنچه فراگیر بوده است، خیالات و فعالیت‌های براندازان در فضای مجازی بوده و در واقعیت میدانی، فعالیت کامیونداران حتی نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزایش هم داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین