کد خبر: ۸۱۷۳۸۲
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳

دستگیری قاتل فراری شهروند قزوینی پس از ۱۶ سال

 فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری قاتل شهروند قزوینی پس از ۱۶ سال فرار خبر داد.
دستگیری قاتل فراری شهروند قزوینی پس از ۱۶ سال
آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو همراه با قتل راننده در سال ۸۵ در جاده فرعی قلات به سجاس در شهرستان تاکستان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان و شهرستان تاکستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد قاتل پس از ارتکاب جرم از استان خارج شده و به محل نامعلومی گریخته و هیچ‌گونه خبری از او در دست نیست.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در سال ۸۹ حکم قصاص قاتل به‌صورت غیابی صادر شد، بیان کرد: از زمان وقوع قتل، تحقیقات گسترده انتظامی برای دستگیری قاتل متواری ادامه داشت تا زمانی‌که با بازخوانی مجدد پرونده، پیگیری پرونده شدت بیشتری گرفت و کارآگاهان پلیس تحقیقات جامعی را در خصوص ابعاد جرم، شناسایی و محل اختفای قاتل انجام دادند.

وی تصریح کرد: در این راستا با استفاده از اقدامات فنی و تخصصی و بهره‌گیری از روش‌های نوین پلیسی، مأموران ضمن شناسایی عامل قتل، او را در ایستگاه راه‌آهن استان کرمان مشاهده کرده و تحت کنترل نامحسوس قرار دادند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با شناسایی و رد زنی متهم، بلافاصله پلیس آگاهی استان با اخذ نیابت قضائی و با همکاری پلیس آگاهی و پلیس شهرستان میاندوآب، متهم را در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از روستاهای شهرستان میاندوآب دستگیر کردند.

سردار ابراهیمی عنوان کرد: متهم که در زمان وقوع قتل ۲۳ سال سن داشته است، پس از دستگیری و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی و سپس روانه زندان شد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین