کد خبر: ۸۳۰۰۷۴
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷

۵۳۲ کشته و ۱۰ هزار زخمی در تصادفات یازده ماهه کرمانشاه!

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه با اشاره به افزایش ۲۳ درصدی فوتی‌های تصادفات استان در یازده ماهه ابتدایی امسال، گفت: متاسفانه طی این مدت ۵۳۲ نفر در تصادفات استان جان باختند.
۵۳۲ کشته و ۱۰ هزار زخمی در تصادفات یازده ماهه کرمانشاه!
آفتاب‌‌نیوز :

دکتر سلیم خانی، در تشریح آمار پزشکی قانونی استان در یازده ماهه امسال، از افزایش ۲۳ درصدی فوتی‌های تصادف در استان خبر داد و افزود: طی این مدت متاسفانه ۵۳۲ نفر در تصادفات استان جان خود را از دست دادند که از این تعداد ۴۰۷ نفر مرد و ۱۲۵ نفر زن هستند.

وی افزود: این تعداد نسبت به سال گذشته با فوت ۴۳۱ نفر، ۲۳ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: مراجعین با ادعای تصادف هم در یازده ماهه ابتدایی امسال افزایش ۱۸ درصدی داشته و ۱۰ هزار و ۹۶ نفر در این زمینه به پزشکی قانونی مراجعه داشته‌اند که از این تعداد ۶۸۹۷ نفر مرد و ۳۱۹۹ نفر زن بوده‌اند.

خانی در ادامه از کاهش نزاع در استان خبر داد و افزود: طی این مدت ۱۴ هزار و ۳۶۱ نفر با ادعای نزاع مراجعه داشته‌اند که از این تعداد ۱۰ هزار و ۱۲۳ نفر مرد و ۴۲۳۸ نفر زن بوده‌اند.

وی افزود: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با مراجعه ۱۴ هزار و ۸۸۰ نفر حدود ۵۰۹ مورد کاهش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه در ادامه تعداد مصدومین حوادث کار استان در یازده ماهه امسال را ۶۰۶ نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد ۵۹۳ نفر مرد و ۱۳ نفر زن هستند و این تعداد نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ مورد افزایش داشته است.

خانی فوتی‌های حوادث کار استان طی این مدت را هم ۲۸ نفر اعلام و تصریح کرد: خوشبختانه این تعداد نسبت به سال گذشته هشت نفر کمتر شده است. از مجموع این افراد هم ۲۷ نفر مرد و یک نفر زن هستند.

این مسئول در ادامه فوتی‌های ناشی از مسمومیت با گاز منوکسیدکربن را در استان طی این مدت ۱۵ نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد شش نفر مرد و ۹ نفر زن هستند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ نفر کمتر شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه فوتی‌های سوختگی استان را هم در یازده ماهه ابتدایی سال ۵۸ نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد ۳۶ نفر مرد و ۲۲ نفر زن هستند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴ نفر افزایش یافته است.

خانی تعداد غرق شده‌های استان طی این مدت را هم ۱۵ نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد نیز ۱۴ نفر و یک نفر زن هستند و این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با غرق شدن ۲۴ نفر، ۹ مورد کاهش داشته است.

این مسئول فوت ناشی از برق گرفتگی در یازده ماهه ابتدایی سال را هم ۱۴ نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد ۱۲ نفر مرد و دو نفر زن هستند که این تعداد نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته با فوت ۲۳ نفر، ۹ مورد کمتر شده است.

خانی فوتی‌های بر اثر مسمومیت با قرص برنج در استان را هم طی این مدت ۶۲ نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد ۴۷ نفر مرد و ۱۵ نفر زن بوده‌اند که این تعداد نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ مورد افزایش داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین