کد خبر: ۸۵۱۵۸۰
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
تبلیغات

معرفی هتل‌های محبوب چابهار از نگاه مسافران

بندر شگفت‌انگیز چابهار، در جنوب شرقی استان سیستان و بلوچستان قرار دارد. این بندر به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مناطق آزاد ایران، با جاذبه‌های طبیعی بی‌نظیر خود سالانه میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیا است. چابهار، مقصدی زیبا و ناشناخته است؛ این شهر تنها بندر اقیانوسی ایران بوده که در نزدیکی دریای عمان قرار گرفته و نزدیک‌ترین فاصله را به آب‌های بین‌المللی و اقیانوس هند دارد.
معرفی هتل‌های محبوب چابهار از نگاه مسافران
آفتاب‌‌نیوز :

اگر شما هم جزء آن دسته از مسافرانی بوده که به دنبال مقاصد حیرت‌انگیز هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً به چابهار سفر کنید. در این مطلب بهترین هتل‌های چابهار را معرفی می‌کنیم تا به شما در یافتن گزینه ایده‌آل برای اقامت کمک کند. تا انتهای متن همراه ما باشید.

۱- هتل لیپار چابهار

یکی از بهترین هتل‌های چابهار، هتل پنج‌ستاره لیپار است. این هتل، در ۳ طبقه حدود ۱۰۷ اتاق یک تا ۴ نفره دارد. اکثر اتاق‌های آن، چشم‌اندازی زیبا به باغ و ساحل دریای نیلگون عمان دارند. حمام مجهز به وان، سرویس بهداشتی فرنگی، صندوق امانات، تلویزیون، چای‌ساز، سیستم تهویه‌مطبوع، مینی بار و وای‌فای رایگان از امکانات سوئیت‌های دوخوابه رویال و یک خوابه چهار تخته و اتاق‌های یک تخته، دو تخته دبل و توئین و سه تخته هتل لیپار است.

یکی از بهترین ویژگی‌های هتل لیپار، رستوران بام آن بوده که با فضایی بی‌نظیر، چشم‌اندازی شگفت‌انگیز از دریا دارد. این رستوران با غذا‌های لذیذ ایرانی و بین‌المللی و نوشیدنی‌های سردوگرم، از معروف‌ترین رستوران‌های چابهار محسوب می‌شوند. از طرفی، هتل با مراکز خرید مشهوری همچون صدف، ابریشم، فردوس و صالحیار فاصله کمی دارد. پارکینگ، خشک‌شویی، چایخانه سنتی، ترانسفر رفت‌وبرگشت، تاکسی‌سرویس، کافی‌شاپ، خدمات ویژه معلولان، باشگاه بدنسازی، سالن بیلیارد و فضای سبز از امکانات هتل لیپار هستند.

۲- هتل بین‌المللی لاله چابهار

هتل ۴ ستاره لاله در منطقه‌ای آرام و نزدیک ساحل زیبای دریای نیلگون عمان قرار دارد. این هتل در زمینی به مساحت ۲۷ هزار مترمربع در سال ۱۳۸۶ به بهره‌برداری رسید؛ البته در سال ۱۳۹۷ نیز بازسازی شد. هتل لاله با ۲ طبقه و ۳۸ واحد اقامتی، دسترسی خوبی به مراکز خرید چابهار دارد؛ همچنین به جاذبه‌های گردشگری مختلفی مانند گل‌فشان سنگ، کوه‌های مینیاتوری، تالاب لیپار، سواحل صخره‌ای، منطقه حفاظت شده گاندو، مقبره غلام رسول و روستای تیس نیز نزدیک است. از این رو هتل لاله، تور‌های گردشگری متنوعی نیز ارائه می‌کند.

تلویزیون، یخچال، صندوق امانات، تهویه‌مطبوع و اینترنت رایگان از امکانات رفاهی سوئیت‌های یک خوابه دوتخته و دوخوابه رویال چهار تخته، همچنین اتاق‌های یک تخته، دو تخته و سه تخته این هتل بین‌المللی است. استخر، جکوزی و سونا، رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، فروشگاه صنایع‌دستی، فضای سرسبز برای پیاده‌روی، خدمات پزشکی و سالن همایش از جمله امکانات هتل لاله برای میزبانی از مهمانان خود است.

۳- هتل فردوس چابهار

هتل ۴ ستاره فردوس با ۲ طبقه و ۸۸ واحد اقامتی در سال ۱۳۹۵ به بهره‌برداری رسید. این هتل بین‌المللی دارای سوئیت‌های یک خوابه دو تخته و دوخوابه ۴ تخته و اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته معمولی و VIP است. فردوس از بهترین هتل‌های چابهار بوده که فاصله کمی با ساحل دریای عمان و دانشگاه‌های علوم دریانوردی و بین‌المللی این شهر دارد.

از امکانات رفاهی داخل سوئیت‌ها و اتاق‌های هتل فردوس می‌توان به یخچال، مبلمان، آباژور، میزتحریر، بالکن، رخت‌آویز، کمد لباس، تلفن، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، اینترنت، سیستم تهویه‌مطبوع و قفل کارتی هوشمند اشاره کرد.

معرفی هتل‌های محبوب چابهار از نگاه مسافران

۴- هتل شاهان چابهار

یکی از جدیدترین هتل‌های چابهار، هتل بین‌المللی شاهان در خیابان مولوی این شهر بندری است که در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد. از امکانات رفاهی اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل ۴ ستاره می‌توان به یخچال، تلویزیون، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت بی‌سیم، روم سرویس، سیستم تهویه‌مطبوع و مبلمان اشاره کرد. هتل شاهان دسترسی خوبی به منطقه آزاد تجاری، مراکز خرید شهر و بازار سنتی چابهار دارد؛ همچنین با حدود ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ساحل زیبای دریای عمان برسید.

پارکینگ، سیستم اعلام حریق، لاندری، فضای سبز، تاکسی‌سرویس، پارک کودک، استخر، باشگاه بیلیارد، اتاق ماساژ، تالار، سالن همایش، رستوران سنتی و فضای باز، کافی‌شاپ، فست‌فود و چایخانه سنتی از امکانات بی‌نظیری است که در اختیار مسافران این هتل قرار می‌گیرد.

۵- هتل ساحلی ونوس چابهار

یکی از معروف‌ترین هتل‌های ۳ ستاره چابهار، هتل ساحلی ونوس است. این هتل سال ۱۳۸۵ در دانشگاه علوم دریایی چابهار و در کنار ساحل دریای عمان احداث شد؛ البته در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرد. هتل ونوس دارای ۲ طبقه و حدود ۲۷ واحد اقامتی شامل سوئیت‌های چهارنفره و اتاق‌های یک تخته، دو تخته و سه تخته است. برخی از اتاق‌های هتل، چشم‌انداز زیبایی به سمت ساحل دریا دارند.

تلویزیون، سیستم تهویه‌مطبوع، حمام، روم سرویس، صبحانه و سیستم تهویه‌مطبوع از امکانات داخلی اتاق‌های هتل است. از طرفی هتل ونوس امکانات رفاهی متنوعی شامل ساحل اختصاصی، پارکینگ روباز، رمپ ویژه توان‌یابان، ترانسفر رفت‌وبرگشت، آلاچیق تفریحی، خدمات آژانس مسافرتی، اینترنت، تاکسی‌سرویس، رستوران و کافی‌شاپ رو به دریا را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

معرفی هتل‌های محبوب چابهار از نگاه مسافران

چگونه هتل‌های شهر چابهار را رزرو کنیم؟

به طور کلی اقامتگاه در چابهار از هتل‌های لوکس گرفته تا ارزان‌قیمت را شامل می‌شود. هتل‌های زیادی در چابهار وجود دارد که گاهی اوقات تصمیم‌گیری برای رزرو محل اقامت کمی دشوار خواهد شد؛ از همین رو در این متن بهترین هتل‌ها در چابهار را برای شما معرفی کردیم.

اگر شما هم قصد خرید بلیط تهران چابهار و اقامت در آن را دارید؛ فلای تودی بهترین هتل‌ها و نرخ‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد. با مراجعه به این سایت می‌توانید امکانات هتل‌های شهر چابهار را با هم مقایسه کرده و گزینه موردنظر خود را انتخاب کنید. نظر شما در مورد این شهر زیبا چیست؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین