کد خبر: ۸۵۳۲۳۹
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶

هوای استان مرکزی، امروز و فردا گردوخاکی‌تر از مابقی هفته

رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای استان مرکزی گفت: به دلیل تقویت پدیده گرد و خاک، هوای استان مرکزی امروز و فردا نیز آلوده خواهد بود.
هوای استان مرکزی، امروز و فردا گردوخاکی‌تر از مابقی هفته
آفتاب‌‌نیوز :

غلامرضا مرادی، با اشاره به صدور هشدار نارنجی وضعیت هوا در استان مرکزی، بیان کرد: این هشدار در واقع مربوط به روز چهارشنبه هفته گذشته بوده است ولی این وضعیت هشداری تا فردا ادامه خواهد داشت.

وی گفت: از امروز نیز مجددا پدیده گرد و خاک در نواحی مرکزی کشور تقویت می شود و توصیه این است که سالمندان، کودکان، افراد دارای بیماری قلبی و تنفسی عصر امروز و فردا از خانه خارج نشوند.

مرادی اضافه کرد: این جریان گرد و خاک شرقی تا پایان هفته در نواحی مرکزی کشور از جمله استان مرکزی ادامه خواهد داشت و امروز عصر و فردا نسبت به روزهای آینده گرد و خاک بیشتری پیش بینی می شود.

وی مناطق تحت تاثیر این پدیده را تمامی نقاط و شهرستان های استان مرکزی دانست و افزود: به دنبال این پدیده کاهش کیفیت هوا و دید افقی رقم می خورد که البته از اواخر وقت فردا قدری از شدت گرد و خاک کاسته می شود.

رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای استان مرکزی اظهار کرد: در روزهای آینده نوسانات دمایی در استان نخواهیم داشت، حداقل دما در اراک ۲۲ درجه بالای صفر و حداکثر دما نیز ۳۸ درجه سانتیگراد است که پیش بینی می شود طی سه تا چهار روز آینده همین روند دمایی ادامه داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین