کد خبر: ۸۵۳۳۶۱
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
به دلیل وقوع پدیده گردوغبار در یزد

ادارات ۸ شهرستان تعطیل شد

کارگروه اضطرار آلودگی هوا در استان یزد تصمیم گرفت که به دلیل وقوع پدیده گردوغبار، با توجه به پیش‌بینی استمرار شرایط آلودگی هوا امروز، کارکنان دستگاه‌های اجرایی، در سطح این استان تعطیل شوند.
ادارات ۸ شهرستان تعطیل شد
آفتاب‌‌نیوز :

محمدعلی ملک زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد در خصوص مصوبه کارگروه اضطرار گرد و غبار استان یزد بیان داشت: ادارات شهرستان‌های اردکان، میبد، اشکذر، زارچ، یزد، مهریز، بافق و بهاباد تعطیل شد.

وی در تشریح جزئیات مصوبه این کارگروه به ایلنا گفت: تعطیلی ادارات دولتی بجز شعب بانک‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، اورژانس و دستگاه‌های خدمات رسان، تشدید آمادگی بیمارستان‌ها، اورژانس و مراکز بهداشتی درمانی جهت ارائه خدمات به بیماران احتمالی، آماده باش تمامی دستگاه‌های امدادرسان از جمله مصوبات این کارگروه بود.

این مسئول با بیان اینکه توصیه می‌شود افراد از حضور در فضای باز و انجام فعالیت‌های سنگین به خصوص گروه‌های حساس خود داری کنند اضافه کرد: همچنین محدودیت فعالیت سنگ شکن‌ها و سایر بخش‌های آلاینده هوا در واحد‌های تولیدی توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اعمال شده است.

وی با اشاره به اینکه تمامی دستگاه‌های امدادی در کل استان و شهرستان‌های درگیر گرد و غبار در آماده باش هستند تصریح کرد: تمامی فعالیت‌های عمرانی شهرداری شامل کارگاه‌های شن و ماسه، سنگ شکن‌ها و ... در شهرستان‌های تحت تاثیر محدود شده و شهرداری‌ها باید در این زمینه نظارت داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین